Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

BEAST - Oasis 2009 tłumaczenie

piosenka zaczyna się około 0:54


BEAST - Oaza

Kiedy stałem na końcu świata i nie widziałem ścieżki
Potrzebowałem kogoś
Kiedy byłem uwięziony w ciemności i nie widziałem światła
Czekałem na pomocną dłoń

Nie widziałaś, że jesteś jedyna na świecie
Która jest jedyną lepszą niż świat

#Wierzę w marzenie dla ciebie i mnie
Jesteś długo oczekiwanym deszczem w suchy dzień.
Przemoczyłaś moje serce i dałaś mi nadzieję
Sprawiłaś, że wzleciałem i znowu się uśmiecham
Przychodzisz w moje ramiona i cicho dajesz mi szczęście jak tęcza po ulewie
Chcę się kochać

Kiedy dowiedziałaś się, że uciekłem
Czy byłaś zawiedziona?
Miałem odwagę, żeby wrócić, ponieważ tam byłaś
W moim sercu zawsze jesteś tą jedyną

#Powtórzenie

W samotną noc, to jest niekończąca się i duszna ciemna noc
To są dni, kiedy samotnie płakałem w ciemne noce
Zamiast osób, które tylko ranią moje niedoświadczone serce (wielkie dzięki)
Moje serce miało plan
Ale jest w porządku, ty wybrałaś drogę
Osobą, która zawsze będzie mnie kierować jesteś ty ty ty ty
Jedyny powód do życia tylko ty
Na mojej pustyni ty jesteś moją oazą, najsłodszą czekoladą

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...