Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

BEAST - Yet 2009 tłumaczenie


BEAST - Jeszcze

Nigdy nie chciałem tego przyznać
Nigdy nie myślałem, że tak to skończymy
Ale muszę to powiedzieć: Ciągle cię kocham

Nie pamiętam co zrobiłem tamtego dnia
Czekałem na twój telefon, aż nie mogę zrobić nic innego
Moje oczy chciały cię zobaczyć
Twoja twarz jest ciągle wyraźnie widoczna w moim sercu

Przyjaciele, którzy nie wiedzą, że zerwaliśmy
Ciągle się uśmiechają i pytają co u ciebie
Mowy pożegnalne wciąż są dla mnie dziwne
Nie mogę nic powiedzieć

Jeszcze
Ciągle nie nauczyłem się mówić żegnaj
Ciągle nie wiem jakim uczuciem jest smutek
Ciągle nie dotarł do mnie fakt, że mnie opuściłaś
Ciągle w to nie wierzę
Wydaje się, że łzy nie płyną

#Jeszcze
Słuchając piosenki pożegnalnej nie będę płakał, to wszystko jest kłamstwem
Jeszcze
Czuję odrobinę
Łzy w moich oczach zaczynają płynąć

(Och dziecinko)
Chcę wrócić do uśmiechniętego obrazku
(Smutna historia)
Moje serce jest puste, tylko łzy dotrzymują mi towarzystwa
Och cholera
Chwila, w której się odwracasz
Zakochałem się w twoich plecach
Zakochuję się statek kosmiczny*

Tęsknię za tobą cały dzień
Bez ciebie przy moim boku, nic innego nie mogę zrobić
Chcę cię zatrzymać
Ponieważ jeśli to nie ty, nie mogę kochać innej

Patrząc na ciebie pamiętam twoją uśmiechniętą twarz
Nawet jeśli za tobą tęsknię, ale ciągle nie mogę cię zobaczyć
Wziąłem twoją obecność i miłość za pewnik
Dlatego mnie opuszczasz

##Jeszcze
Ciągle nie nauczyłem się mówić żegnaj
Ciągle nie wiem jakim uczuciem jest smutek
Ciągle nie dotarł do mnie fakt, że mnie opuściłaś
Ciągle w to nie wierzę
Wydaje się, że łzy nie płyną

#Powtórzenie

Nie wiedziałem, że będę taki zraniony yeah nigdy nie wiedziałem
Powinienem dłużej znać twoje serce, yeah nie nie 
Jeśli tylko czas pozwoliłby mi wrócić do przeszłości
Nie puszczę twoich dłoni
Nie puszczę cię

##Powtórzenie
#Powtórzenie

*nie mam pojęcia o co chodzi o.O

angielskie tłumaczenie  JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...