Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

BEAST - Just before shock 2010 tłumaczenie


BEAST - Tuż przed szokiem

Sama myśl o tobie sprawia, że znowu się waham
Nawet kiedy próbuję krzyczeć, nie ma odpowiedzi

Czas, kiedy byliśmy szczęśliwi, czas, który razem spędziliśmy
Wygląda na to, że nie możemy tego zatrzymać, wygląda na to, że czas po prostu odpływa

Moje oczy, które widziały tylko ciebie
Twój jasny uśmiech, obraz ciebie dzwoniącej do mnie

Znowu o tym myślę i znowu płaczę
Wtedy znowu się waham czy cię szukać

Dziecinko dziecinko proszę (proszę) wróć do mnie (wróć do mnie)
Dziecinko dziecinko dlaczego (dlaczego) coraz bardziej się ode mnie oddalasz (jesteś tak daleko)
(Proszę) powiedz, że mnie kochasz
(Dlaczego) kiedy próbuję się ciebie trzymać nie ma żadnej odpowiedzi
Dziecinko dziecinko proszę (proszę) jeszcze raz się odwróć, tylko jeden raz
I uśmiechnij się, kiedy się na mnie patrzysz

Teraz jesteś coraz dalej ode mnie
(Jest jeszcze tyle wypowiedzianych obietnic do spełnienia)
Co noc płaczę
(To mnie rozdziera i zostawia mi tylko rany Och Boże)

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...