Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

BEAST - Mystery 2009 tłumaczenie


BEAST - Tajemnica

Miłość jest bólem, miłość się skończyła
Koniec, miłość jest bólem, koniec, miłość (przerwij to)
Jesteś pełna tajemnic tajemnic tajemnic tajemnic*
Tajemnica tajemnica, już nawet cię nie znam
To jest pełne tajemnic tajemnic tajemnic tajemnic
Tajemnica tajemnica

Popatrz tutaj, popatrz na mnie, stoję przed tobą
Jeszcze do wczorajszej nocy dobrze nam się układało
Dlaczego nagle mnie unikasz
Ciągle się tym martwię, ale nie wiem dlaczego

#(Przerwij to och pani) pytanie, którego nie możesz znać, kim myślisz, że jesteś
(Dlaczego to jestem ja) wszystko mi utrudniasz

Powiedz mi dlaczego, powiedz dlaczego, pokaż mi, pokaż mi dlaczego
Dlaczego mi to robisz dlaczego dlaczego
Powiedz mi dlaczego, powiedz dlaczego, pokaż mi, pokaż mi dlaczego
Dlaczego mi to robisz dlaczego dlaczego
Och ironia, jestem tym niepożądanym

##Naprawdę jesteś tajemnicą tajemnicą dziewczyno
Tajemnicza tajemnicza scena
Tajemnicza tajemnicza miłość
Już nawet cię nie znam
To jest tajemnica tajemnica dziewczyno

Tajemnicza tajemnicza scena

Tajemnicza tajemnicza miłość



Wybuchnij wybuchnij oszalej, na skraju szaleństwa

Muszę się opierać opierać, ale nawet opór jest częścią twojego planu

Może może to nie jest to, absolutnie absolutnie nie jest dziewczyno
Ciągle się martwię, ale nie wiem dlaczego

#Powtórzenie

###Powiedz mi dlaczego, powiedz dlaczego, pokaż mi, pokaż mi dlaczego
Dlaczego mi to robisz dlaczego dlaczego
Powiedz mi dlaczego, powiedz dlaczego, pokaż mi, pokaż mi dlaczego
Och ironia, jestem tym niepożądanym

Dlaczego wszystko mi utrudniasz, zrobiłem wszystko, czego chciałaś
Jeden dwa, z biegiem czasu moje serce coraz bardziej boli
Znowu znowu znowu, im bardziej myślę, tym bardziej boli mnie serce
Jeśli czegoś chcesz, proszę stań się taka jak byłaś wcześniej
Czy powinienem dla ciebie zniknąć?
Jeśli jestem niepożądany albo czy już mnie nie lubisz?
Odejdę

##Powtórzenie
###Powtórzenie
##Powtórzenie

Już nawet cię nie znam
To jest tajemnica tajemnica dziewczyno
Tajemnicza tajemnicza scena
Tajemnicza tajemnicza miłość


Naprawdę jesteś tajemnicą tajemnicą, nagle się zmieniłaś
Teraz to jest tajemnica tajemnica, inna niż wczoraj
To jest tajemnica tajemnica, nie jestem inny
Tajemnica tajemnica

*w oryginale jest mystery czyli tajemnica w liczbie pojedynczej, ale dałam liczbę mnogą, żeby lepiej brzmiało po polsku

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...