Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

BEAST - Bad girl 2009 tłumaczenie


BEAST - Zła dziewczyna

Jestem chory na serce, ulecz mnie, bądź szalona, nie mogę cię puścić
Smutna piosenka miłosna, moja miłość odeszła
(Mamy nowy szkolny głos)
Proszę dziecinko, nie odchodź daleko
(Teraz przejmiemy tą piosenkę)
Takie BEAST!!

Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
(Pragnę cię, przyjdź do mnie dziewczyno)
Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
(Pragnę cię, przyjdź do mnie dziewczyno)

Miejsce, które opuściłaś jest pełne smutku
Jak mogłaś beze mnie odejść
Z upływem czasu twoje twarz ciągle pojawia się w moim umyśle
I teraz kręci mi się w głowie

Wczorajszej nocy był mój ostatni pocałunek i moją stratą było to, że cię nie zatrzymałem
Proszę, mam nadzieję, że wszystko jest snem i myślę, że stałem się idiotycznym głupcem
Krzycz krzycz, chociaż naprawdę chcę cię zatrzymać, ale
Hej hej hej dziewczyno, proszę wróć, proszę moja nienawiść dziewczyno

#Zła dziewczyna, myślałem o tym i to nie ma sensu
Zła dziewczyna, wspomnienia o tobie doprowadzają mnie do szału

##Chociaż krzyczałem/płakałem "Nie odchodź"
Zła dziewczyna, która odchodzi nie oglądając się za siebie

ODESZŁA, po tym jak odeszłaś zatrzymał się nawet tykający zegar
Słowa, które moje uszy bezsensownie wyłapują są jak nasza historia (tak dość)
W pewnym momencie, moja moja pani, bez ciebie codziennie płaczę
Na razie zarezerwuję twoje miejsce, dziewczyno WRÓĆ

Nienawidziłem tylko przez dzień, ale już za tobą tęsknię
Samo myślenie o tobie sprawia, że moja twarz jest przemoczona łzami
Kiedy zbliżam się, żeby cię przy sobie zatrzymać
Ty tylko bardziej się oddalasz

Musi być za późno, żeby wrócić
Twój głos staje się tylko słabszy
Krzycz krzycz chociaż naprawdę naprawdę chcę cię przytulić, ale
Hej hej hej dziewczyno, proszę wróć, proszę moja nienawiść dziewczyno

#Powtórzenie 
##Powtórzenie

Słowa, których wcześniej nie mogłem powiedzieć
Nagle stają się kłamstwami
Coraz bardziej się ode mnie oddalasz

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
(Znowu sam płaczę)
Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
Na dół na dół musimy się zniżyć
(Pragnę cię, przyjdź do mnie dziewczyno)

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...