Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 17 czerwca 2012

BEAST - The fact 2011 tumaczenie

Tak jak tytuł albumu Fiction and Fact MV do tych dwóch piosenek tworzą całość. MV do The fact jest jakby prologiem Fiction.


BEAST - Fakt

To kłamstwo, to kłamstwo
Nie możemy tak skończyć
Wróć do mnie, proszę wróć do mnie
Nie mogę uwierzyć w fakt, że mnie opuszczasz

Nie ważne co ci teraz powiem
To i tak nie przyniesie żadnego efektu
To nie jest właściwe, to nie jest właściwe
Nie mogę ufać temu faktowi

To wszystko kłamstwo, nie prawda
Już dłużej nie mogę w to wierzyć
Wiele razy powiem ci, żebyś do mnie wróciła
To wszystko jest tylko kłamstwem

Teraz już nie jesteś przy mnie
To jest prawda, nie chcę w to wierzyć
Wróć do mnie, nawet jeśli powiem to wiele razy
Teraz to wszystko po prostu musi być kłamstwem

To kłamstwo, to kłamstwo, to kłamstwo, to kłamstwo
To nie jest prawda, to nie jest prawda, to nie jest prawda, to nie jest prawda

To fakt
Mój umysł wie, ale moje serce mówi, że nie mogę się do tego przyzwyczaić
Nieświadomie pojawia się potrzeba chronienia cię, to też wygląda jakbym się do ciebie przyczepił
Sytuacja, która przypadkowo spadła mi na głowę
Nie mogę już sobie z nią poradzić
Jeśli nie mogę cię opróżnić, to spróbuję znowu cię napełnić
Napiszę od nowa/przerobię historię o tobie i mnie

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...