Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 17 czerwca 2012

FT Island - So today 2010 tłumaczenie


FT Island - Więc dzisiaj 

Chciałbym cię zobaczyć...
Ale moje tchórzliwe i nędzne serce 
Zawsze mnie powstrzymuje... och 
Pozbądź się tego teraz... yeah 

Nie ma idealnej rzeczy 
Chociaż wiedziałem, że 
Moja duma i bariera ukryły cię przede mną 
Nie mogłem cię zobaczyć 


Jedno słowo więcej, tego nam brakuje 
Tylko przez to
Za późno? Dlaczego zrywamy 
Trzysta, dłuższy czas niż to
Na zawsze i zawsze 
Blisko ciebie, blisko mnie 
Czy to koniec? 

Przez szparę w drzwiach 
Zobaczyłem twoje plecy trzęsące się od płaczu... och 
Wreszcie tu dotarłem 

Jeszcze jedno słowo jeśli zakrywasz swoje uszy
Zbyt głośno, powiem ci znowu 
Trzysta, nawet jeśli zostanę bardziej zraniony 
Na zawsze i zawsze
Blisko ciebie, blisko mnie, nigdy się nie skończy 

Zawsze zatrzymujesz moje słabości
Nigdy się nie zmieni, teraz i zawsze 
Ochronię twoje słabości 
I nigdy nie spuszczę mojej głowy 

Jeszcze jedna szansa, jeszcze jedna próba, tak może być 
Dwa serca rozumieją się na zawsze 
Trzy dni, to dla mnie taki długi czas
Na zawsze i zawsze 
Blisko mnie, blisko ciebie, otwórz oczy 

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...