Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 czerwca 2012

BEAST - Easy 2010 tłumaczenie


BEAST - Łatwo

Nie odchodź, nie opuszczaj mnie, sprawdź to

#Łatwo odchodzi (nigdy nigdy nie wiem)
Ona ona ona odeszła (była taka łatwa)

Łatwo odchodzi (nigdy nigdy nie wiem)
Ona ona ona odeszła (teraz teraz mi pozwoliła)

Czy mieliśmy wspaniałą miłość jak w filmach?
Czy mieliśmy smutną miłość jak w filmach? (och tak)
Zanim zerwaliśmy, ja, który na ciebie patrzyłem
Głupi ja, który zacząłem nienawidzić
##Pierwszy raz pierwszy raz pierwsza miłość pierwsza miłość
Wiedziałem tylko jak kochać, nie wiem zbyt wiele o miłości
Tak dość tak dość tak dość tak dość
Czy musisz mnie opuszczać?

###Nie chcę mówić żegnaj mówić żegna (pa pa) powiedz żegnaj
Tak skończyliśmy
Nie chcę cię puścić (puścić puścić) puścić cię
Łatwo przyszło łatwo poszło, czy tylko się ze mną bawiłaś?

#Powtórzenie

Dla mnie wszystko się zmieniło
Ale dla ciebie wszystko musi być takie same po tym jak mnie zostawiłaś (och nie)
Trzymam telefon w dłoni i nic nie mogę zrobić
Myślę tylko o tym, że możesz do mnie zadzwonić gdy o mnie myślisz

##Powtórzenie
###Powtórzenie

Męczę się myślenie o czymś, co nie jest ważne, samo patrzenie na ciebie sprawia, że szaleję
Ponieważ byłaś taka wspaniała, to sprawia, że czuję się mniejszy i zawstydzony
To, co chciałem powiedzieć stało się nieistotne
I kiedy znowu się spotykamy brak mi słów
Ciasno zaciskam pięść ach płacz

Twój głos jest inni niż wczoraj i zmienił się twój wyraz twarzy
To zostawia rany na moim sercu
Łzy płyną jak deszcz och nie nie nie nie

###Powtórzenie x3

Powiedz żegnaj powiedz żegnaj powiedz żegnaj
Nie chcę powiedzieć żegnaj powiedzieć żegnaj powiedzieć żegnaj

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...