Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 czerwca 2012

BEAST - Special 2010 tłumaczenie


BEAST - Wyjątkowy

Yeah nie bój się dziecinko
Nadchodzi bomba atomowa

Rozbujaj mnie och och och och rozbujaj mnie och och och
Rozbujaj mnie och och och och za każdym razem jestem wyjątkowy

Rozbujaj mnie och och och och rozbujaj mnie och och och
Rozbujaj mnie och och och och za każdym razem jestem wyjątkowy

Zawsze jestem gustownie ubrany i porywające ruchy
Błyszczące jak ty moje oczy
Otrzymałem tak wiele miłości miłości
Jestem inny niż te aroganckie dzieci, moja mina jest szybsza niż kogokolwiek innego
Moje spojrzenie na ciebie bling bling
Sprawiasz, że czuję się żywy żywy
#Dziecinko nie miej żadnych wątpliwości yeah
Jestem inny inny hej dziewczyno ty i ja teraz chodźmy
Mam cię pani, nie siedź tam tylko
Rzuć mi swoje serce

##Jestem twoim wyjątkowym wyjątkowym wyjątkowym facetem
Po prostu na mnie patrz i podążaj za mną
Zawsze jesteśmy wyjątkowi wyjątkowi wyjątkowi ciągle drży
Zakochałaś się we mnie, a twoja głowa jest pełna myśli o mnie

###Nasze uczucie uczucie, płoniesz płoniesz
Nadchodzę nadchodzę yo za każdym razem jestem wyjątkowy
Poczekaj chwilę czekasz czekasz, panikujesz panikujesz
Jestem szalony szalony za każdym razem jestem wyjątkowy

Dla ciebie szybki krok, moja miłość zawsze jest nieprzerwana
Kiedy cię widzę moja pierś robi bum bum
Mam tak wiele miłości miłości
Jest wiele facetów, którzy na ciebie patrzą, ale ty nie wiesz
Widzę to tylko po jednym spojrzeniu
Sprawiasz, że czuję się żywy żywy

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Co tam, przedstawiciel CUBE* jestem jokerem, obserwuj mnie
Jestem takim wyjątkowym facetem wznosimy się, mój poziom jest inny niż normalnych facetów
Wow jesteś taka jasna, mój ulubiony styl och Boże
Cho cho cho cho chodźmy

Wszystko co dla ciebie robię jest specjalne
Mam cię pani, nie siedź tam tylko
Rzuć mi swoje serce

##Powtórzenie
###Powtórzenie

*firma do której należy BEAST nazywa się Cube Ent.
angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...