Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 czerwca 2012

BEAST - Take care of my girlfriend (Say no) 2010 tłumaczenie


BEAST - Zaopiekuj się moją dziewczyną (Powiedz nie)

Dzisiaj mój przyjaciel spytał się czy może się z tobą spotykać
Skoro zerwałem z tobą, powiedział, że zamiast mnie będzie cię kochać

Jest jest jest jest jest w porządku
Odejdź odejdź odejdź
Jest w porządku, to przecież nie tak, że mamy ze sobą jeszcze coś wspólnego
Przestań przepraszać, moje serce nie boli
Proszę, zamiast mnie bądź dla niej dobrym chłopakiem

#Nie mogę się zebrać, żeby powiedzieć, że w nocy nie mogę spać, bo o niej myślę
Zachęciłem go z wymuszonym uśmiechem i odesłałem och dziewczyno

##Och, czy nie widzisz?
Ciągle cię kocham
Moje serce ciągle nie może cię puścić

###Powiedz nie nie nie nie nie powiedz nie nie nie nie nie
Powiedz mu nie, powiedz mu, że twoje serce ciągle na mnie czeka, powiedz nie!

Ona nie może dużo wypić i nie lubi palić
Nienawidzi być sama, więc zawsze bądź z nią

Zawsze świętuj jej urodziny i rocznice
Nie wiem dlaczego mu to mówię

Wiem, że odwrócę się i będę tego żałować, ale i tak zmusiłem się do wyluzowanego zachowania
Wiem, że za jego plecami będę zły i będę błagał, żeby tego nie robić

##Powtórzenie
###Powtórzenie

(Powiedz) nie nie nie (powiedz) że nie możesz
(Powiedz) że na mnie poczekasz
(Powiedz) nie nie nie (powiedz) że nie możesz
(Powiedz) że na mnie poczekasz

#Powtórzenie
##Powtórzenie
###Powtórzenie

angielskie tłumaczenie Desrae

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...