Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 czerwca 2012

BEAST - Clenching A Tight Fist 2010 tłumaczenie


BEAST - Mocno zaciskam pięść

Powiedziałem ci, żebyś poszła, żebyś odeszła
Odpowiedziałem ci, że cię nie lubię, ponieważ myślałem, że już cię nie spotkam

Chciałem cię zamknąć w moich ramionach, ale nie mogłem tego zrobić
Ponieważ myślałem, że pierwszy zacznę płakać

Możemy żyć oddzielnie
Dla nas też jest pożegnanie
Wychodzi tylko sztuczny śmiech

Odeślę cię
Więc pospiesz się i idź, żeby być szczęśliwą
Mocno zaciskam pięść, zacząłem płakać

#Nie możemy się znowu spotkać, teraz naprawdę nie możemy się znowu spotkać
Przygryzam wargi z powodu tych lodowatych słów
Nie chcę się oglądać, nigdy nie chcę się oglądać
Ciągle to sobie mówię, ale nie mogę tego zrobić

Potem sen o mnie znajdującym ciebie znowu się powtarza
Tylko patrzę się na twoje plecy, nie odpowiadasz mi uśmiechem patrząc się na mnie
Radośnie cię witam nawet jeśli mi nie odpowiadasz
Zrobię to tak, żebym nie żałował, kiedy obudzę się z tego snu
Nie jest łatwo wypełnić puste miejsce
Wspomnienia jasno świecą tam gdzie jesteś
Słowa, które nawet nic nie znaczą, wyślę ci je
Mocno zaciskam pięści, życzę ci powodzenia

Nie wiedziałem, że było tak ciężko wracać do domu
Moje serce jest zbyt przytłoczone

Muszę lepiej żyć
Muszę to zwalczyć
Nie ważne jak długo to sobie mówię
Jest tak trudno, ponieważ myśli o tobie wędrują w mojej głowie

#Powtórzenie

Chociaż mówię sobie, że zapomnę taką dziewczynę jak ty
Chociaż mówię sobie, że nigdy nie spojrzę na taką dziewczynę jak ty
Ale znowu nie mogę cię zapomnieć

Kochaliśmy się. naprawdę się kochaliśmy
Dlaczego tak się rozstajemy?
(Nie rozstawajmy się)
Mówisz mi, że nie mogłaś beze mnie żyć
Mówisz mi, że umrzesz beze mnie
Ty, która mówiłaś takie rzeczy
Gdzie poszłaś? Gdzie poszłaś?

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...