Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 czerwca 2012

BEAST - Breath/Soom 2010


BEAST - Oddech

Ha powiem coś o tym

Widząc lodowate odwrócenie się ode mnie, czuję jakby czas na chwilę się zatrzymał
W moim pustym umyśle muszę się ciebie trzymać, nie, muszę cię puścić
Och, płakałem, bo nie mogłem cię zapomnieć, która sama siebie zapomniałaś
Cokolwiek się stanie, niech się stanie, nawet ja nie jestem pewien

Spróbuję cię zapomnieć kiedy się odwrócisz
Nie będę znowu cię zatrzymywał
(Twoje słowa mówiące jeszcze jeden raz, tylko jeden raz) pomyśl o mnie
Nie będę się już wahać, teraz cię odrzucę

Nie idź, nie opuszczaj mnie, nie ważne ile razy o tym myślę
Będę ciężko cię zapomnieć, nie wydaje mi się, że mogę cię zapomnieć

#(Nie mogę złapać oddechu oddechu oddechu
Jak upływa czas bardziej i bardziej, och ja
(Nie mogę wstrzymać oddechu oddechu oddechu)
Coraz bardziej duszę się, mój oddech

Wdech wydech x4

Próbuję to wymazać, twoje miejsce już nie jest tutaj, nie masz gdzie wrócić
(Jeśli coraz bardziej się do mnie zbliżysz) nawet bardziej się odsunę
Odsuniesz się teraz? Odrzucę cię

Nie rób tego, nie odwracaj się, nie ważne ile razy o tym myślę
Będzie tak ciężko cię wymazać, wydaje mi się, że chyba oszaleję

#Powtórzenie

Wdech wydech x4

Nie wiem
Nie wiem

Tak czy nie, noc kiedy śpi światło, pokój z wyłączonymi światłami, pogmatwane myśli o tobie
Po prostu nie odchodzą, co muszę obwiniać, żeby poczuć się trochę lepiej?
Czy głęboka miłość była grzechem? Cokolwiek się stanie, niech się stanie, nawet ja nie jestem pewien

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...