Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 czerwca 2012

BEAST - Break down 2010 tłumaczenie


BEAST - Załamanie


Dziewczyno, co powinienem zrobić, dziecinko?
Nie mogę, nie mogę nic zrobić

Jesteś moim wszystkim, potrzebuję cię w moim życiu dziewczyno
To nie jest jeszcze czas, żeby się rozstać, zostań trochę dłużej
Nie wiesz, że jesteś jedynym, który może cię rozśmieszyć?
Osobą, która może mnie rozśmieszyć też jesteś tylko ty
Moje serce pęka, słyszę twoje uczucia
Nie, to nic takiego, mój drżący głos
Potok łez, próbuję je ukryć
Teraz między nami wszystko jest skończone

#Miłość się skończyła, nawet moja obietnica z tobą
Miłość się skończyła, nawet nasz wspólny czas
Miłość, nie ważne jak bardzo wołam to, co zostało wymazane

##Moje puste serce czeka na ciebie (co mogę bez ciebie zrobić)
Usunięty punkt mówi mi, żeby dalej odszedł (co mogę bez ciebie zrobić)
Nie ważne jak bardzo czekam, już cię nie widzę
Nie mogę tego nawet wymazać, ten głupi dzień
Nie ma końca

###Moje serce, którego nie da się zatrzymać, załamanie
Twoje serce, którego nie mogę mieć, załamanie
Nawet jeśli próbuję zapomnieć, nawet jeśli zamknę oczy
Moje serce, którego nie da się zatrzymać, załamanie

Budzę się ściskając moje płonące od wczorajszego alkoholu ciało
Od chwili, kiedy się obudzę torturuje mnie to jakby było czymś normalnym
Rozstanie, którego nie mogę zaakceptować, chwile kiedy cię kochałem, chcę je tylko podeptać i uciec

#Powtórzenie
##Powtórzenie
###Powtórzenie

Twój głos, który denerwująco krąży koło moich uszu
Melodia, której nie może zakryć nawet hałas zajętego miasta
Zanim się zorientowałem, czas z tobą pojechał na wietrze
I odleciał tam, gdzie nie mogę go dosięgnąć, nasze wspomnienia

##Powtórzenie
###Powtórzenie

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...