Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 czerwca 2012

Verbal Jint feat. Kwon Jung Ryul - Good morning 2012


Verbal Jint feat. Kwon Jung Ryul - Dzień dobry

Dzień dobry - taką wysłałem ci wiadomość
Myślę, że ciągnie mnie do ciebie, to jest niebezpieczne

To co powiedziałem ostatniej nocy
Pewnie nie będziesz tego w ogóle pamiętać
Gdziekolwiek pójdziemy, restauracje przygotowują się do zamknięcia
Potem byłaś tylko ty i ja

Tak jak piosenka Jun Lam Hwae*
Tandetnie i niezręcznie wyznałem ci uczucia
Wyraźnie pamiętam twoją twarz

To było jakby na twojej twarzy zakwitł czerwony kwiat
(Z powodu oświetlenia)
Wierzę, że to nie jest tylko moje niezrozumienie

#Dzień dobry - taką wysłałem ci wiadomość
Myślę, że ciągnie mnie do ciebie, to jest niebezpieczne
Och jest w porządku, jeśli nie odpiszesz
Chcę ci pokazać to uczucie zanim będzie za późno

Mam nadzieję, że masz dobry poranek x4

To jest dobry ranek, to jest takie dziwne
Na pewno wróciłem do domu dużo po północy
Ale tak lekko zaczynam ten dzień

Pewnie przez ten cały czas byłem nieszczęśliwy
Kontemplując czy powinienem czy nie wyznać ci swoje uczucia
Teraz chcę tylko czekać na twoją odpowiedź
Mam nadzieję, że się nie spóźnisz

Nie musisz się spieszyć
(Tylko przed zachodem słońca)
Po prostu odpisz, kiedy czujesz się komfortowo

#

*Jun Lam Hwae Drunken truth (Pijana prawda)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...