Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 maja 2012

SHINee - Keeping love again 2012


SHINee - Ponownie kochając
(coś jak ponownie utrzymując miłość - nie jestem pewna poprawności)


Więcej ciebie, dopóki nie będę mógł później przyhamować
Więcej, dopóki nie mam więcej niż dosyć
To nie ma żadnego dodatkowego znaczenia
Po prostu jak samo życie
Po prostu dalej kochać

Nawet jeśli zapytam, nie słyszę
Kiedy przechodzą ludzie i jestem przemoczony przez deszcz
Nawet jeśli wydaje się, że to dosięga, to nie odwraca się
Pozwól mi sięgnąć tego serca w przeszłości czy przyszłości, proszę

#Więcej ciebie, dopóki nie będę mógł później przyhamować
Więcej, dopóki nie mam więcej niż dosyć
To nie ma żadnego dodatkowego znaczenia
Po prostu jak samo życie
Po prostu tak jak pragnie moje serce, och kocham cię

##Teraz ponownie kochając, jeszcze jeden raz
Mam zamiar ponownie kochać, niezmiennie
To nie ma żadnego dodatkowego znaczenia
Po prostu jak samo życie
Po prostu dalej kochać

Tak bardzo chcę cię zobaczyć, że będę płakać (chcę cię zobaczyć)
W szparze w ciemności, mokry od łez (mokry od łez)
Chcę wyrazić moje serce, ale nie mogę odwrócić
Pozwól mi posłuchać tego serca, dopóki nie będziemy razem

#
##

Jeśli się o to pomodlę, kiedy tylko to bicie serca wygrywa dźwięk życia
Jedno za drugim spełniają się życzenia, jedna osoba staje się dwojgiem osób
Wieczna miłość

#
##

angielskie tłumaczenie JpopAsia

1 komentarz:

  1. kocham tych chłopaków <3 a piosenka, cóż... wymiata jak każdy ich singiel!

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...