Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 maja 2012

MBLAQ - Jittery girl/Dangerous girl/She's breathtaking 2012 tłumaczenie

Uwielbiam wstawki w tej piosence - rozmowa Mir'a z dziewczyną jest bezcenna :)


MBLAQ - Roztrzęsiona dziewczyna/Niebezpieczna dziewczyna/Ona zapiera dech w piersi

Hej, nie sądzisz, że ta spódnica jest odrobinę za krótka?
Nigdy nic mi nie kupiłeś, więc dlaczego tak mówisz?
Cóż... czy muszę ci tylko kupować różne rzeczy?
Taa, powiedz kiedy masz zamiar coś mi kupić, ponieważ mnie denerwujesz.
Nie, tylko martwię się, że się przeziębisz...

Moje wnętrzności płoną przez twoją zapierająca dech w piersi krótką spódnicę
Ponieważ to nie tylko ja ją widzę, ale także inni ją zobaczą
(Westchnienie) Ponieważ robi się niebezpiecznie kiedy jest ciemno
Nie mogę nawet nic powiedzieć, ponieważ powiesz wtedy, że mam obsesję

Myślę, że się zakochałem
Ciągle próbuję cię ograniczać
Kiedyś byłem wyluzowanym facetem
Ale przy tobie nie mogę taki być

Och kiedy tylko ktoś inny na ciebie spojrzy
Nie wiem dlaczego, ale płoną moje wnętrzności
Jesteś moją jedną i jedyną dziewczyną z olśniewającym urokiem

#Zapierasz dech w piersi, co zrobię?
Jestem zdenerwowany z powodu twojego wezbranego uroku, ale
Kocham cię dziewczyno, ciebie, która zapierasz dech w piersi
Jestem zdenerwowany, co zrobić?
Ponieważ ona nawet nie wie co czuję, ale
Kocham cię dziewczyno, ciebie, która zapierasz dech w piersi

Halo? Hej, poważnie... nie ważne jak bardzo o tym myślę, czy powiedziałem wcześniej coś nie tak?
Achh, jesteś taki denerwujący. Rozłączam się.
Halo? Halo? Czy... czy ty się właśnie rozłączyłaś?

Och, moje częste zazdrosne zaklęcia mogą sprawiać ci problemu
Ale sprawiłaś, że moje serce stało się większe
Pewnie wiesz, pewnie wiesz jak się czuję
Jesteś moją jedną i jedyna dziewczyną

#Powtórzenie

Ona zapiera dech w piersi, jest seksowna, wygląda niebezpiecznie
Ona zapiera dech w piersi, jest seksowna
Jest moją jedną i jedyną dziewczyną, która kocha mnie bardziej niż ktokolwiek inny

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...