Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 maja 2012

MyName - Hello & goodbye 2012 tłumaczenie


MyName - Witaj i żegnaj

W jaki sposób staliśmy się tacy?
Wszystko jest takie same - chcesz do mnie wrócić
Jaki taki głupiec, chcę cię z powrotem
Dzisiaj znowu, jak wczoraj, potrzebuję cię dziecinko
Ale radzę sobie lepiej niż ty
Nie chcę już, żebyś do mnie wróciła
Czy masz się dobrze beze mnie? Jak sobie radzisz?
Jestem trochę ciekawy dziecinko

Myśli o mnie dziewczyno, ale ja o tobie nie myślę dziewczyno
Moja miłość, która kiedyś była gorąca staje się coraz słabsza
Ktoś mi powie, ale ty dziewczyno za każdym razem, to boli
Mimo że to bardzo boli, ciągle jesteś moją dziewczyną

#Witaj i żegnaj, po byciu razem, zawsze przychodzi rozstanie
Witaj i żegnaj, mimo że to boli, to trwa tylko chwilę, żeby było dobrze
Nie przesadzaj, możesz dobrze żyć beze mnie
Obiecuję ci, zrezygnuję dla ciebie z mojej dziewczyny
Dziecinko witaj i żegnaj

Bez ciebie cały dzień z moich oczu tryskają łzy
Powiedziałaś, że nie możesz beze mnie żyć, ale dlaczego odwróciłaś się do mnie plecami?
Ciągle cię widzę, kiedy zamykam oczy
Twój zapach pozostaje w moim sercu, więc nawet jeśli odejdziesz
Jesteś moją dziewczyną, nawet jeśli nie jesteś przy mnie
Nawet jeśli mnie zapomnisz i spotkasz innego faceta i się zakochasz
Tylko ty, moja miłości
Proszę jeszcze raz skieruj na mnie ten reflektor
Witaj i żegnaj

Myśl o mnie dziewczyno, to za każdym razem będzie boleć
Mimo że to bardzo boli, ciągle jesteś moją dziewczyną

#Powtórzenie

Nie ważne jak szybko to nadejdzie, żal zawsze oznacza, że jest za późno
Miłość w ten sposób nas opuszcza
Nie ma sensu próbować na siłę to zmienić
Dziecinko proszę powiedz żegnaj, powiedz żegnaj

#Powtórzenie

Powiedz żegnaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...