Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 17 maja 2012

Kompilacja reklam TiO z Yoochunem + jedna z Gikwangiem

Coś dla fanów jednego z braci Park :)

Seria reklam, o której przypomniałam sobie dzięki Martan :)



Oczywiście. Jest ciężko! W tych czasach dzieci są przerażające!
Ty też chodziłaś do żeńskiego liceum, prawda mamo? Och.
Cóż, sytuacja zmieniła się od tamtych czasów, chce się przenieść, naprawdę.
Jak słyszę, myślisz o zrezygnowaniu.
Hmm, nie miałem na myśli... podoba mi się tu, w żeńskim liceum...
Robisz pranie? Pranie?
Dobre czasy. Dobre czasy.
WIEDZ CO SIĘ PRZYDARZYŁO YOOCHUNOWI TEGO LATA.
 TiO POJAWI SIĘ W PRZYSZŁYM TYGODNIU
Dlaczego w ogóle jest tak zimno w lecie?





Nie jest za gorąco?
Dobra robota!
Wszystko w porządku?
Aa! Za zimne!
MNIEJ CUKRU. BARDZIEJ ODŚWIEŻAJĄCA MROŻONA HERBATA
Odświeżające, prawda?
Tak, jest odświeżające.
Ostatnio nie mogę się skoncentrować na książkach.
Ja też.




Och, nauczycielu!
Och.
Nauczyciel Park?
Omo, omo. (o jejku)
MNIEJ CUKRU. BARDZIEJ ODŚWIEŻAJĄCA MROŻONA HERBATA
Ach, takie odświeżające.
Odświeżające.





Nie... to nie tak się stało...
Aaa.. ramiona... aaaa autobus.
Hej, powiedz coś. Och proszę, błagam cię.
Wszyscy mężczyźni są tacy sami.
Jak to mężczyźni są... Z nią?
Czy też tak o mnie myślisz?
Powiedz coś, proszę!
Różnica wieku pomiędzy nami!
Hej, popatrz... ten wyraz twarzy przed sekundą.
Daj mi to.
To nie jest tak, jak na to wyglądało!

A teraz zupełna świeżynka :) Kontynuacja powyższej serii reklam wydana w tym roku


Och nie!! Moja spódnica!
Och nie... nie chciałem... moja torba jest
Och jest takie odświeżające!
Co się stało?
Ty krwawisz?
Wow... masz talent do szycia.
Dzierganie, obrzucanie?
Ach.. nie.. to tylko fastrygowanie.
Och, policja nie zostanie wezwana*
Ach... myślę, że źle pan zrozumiał.
Wiem, wiem!
Możesz zdradzać**, ponieważ jesteś mężczyzną!
Nie to miałem na myśli...
Wiatr!! Wiejące powietrze!! Gwiżdże!!
Jest już prawie skończone?
Och.. tak, prawie kończę.
Gdzie jest igła? Zwiał ją wiatr?


*wydaje mi się, że tutaj starszy nauczyciel odwołuje się do faktu, że w Korei zdrada podlega karze więzenia

**w języku koreańskim można użyć tego samego słowa na określenie zdrady, osoby, która zdradza i wiatru (balam)

I na zakończenie filmik bonus z Gikwangiem z BEAST




Jest gorąco, prawda? Na pewno jest.
Omo (o jej), co z nim?
Jestem Lee Gikwang z BEAST. Nikt nie patrzy.
Wyłaź. Wyłaź!
Co takiego się stało?
Och, co to?
Ach, o co chodzi?
Co tam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...