Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 maja 2012

Dalmatian - Hurt me 2012 tłumaczenie


Dalmatian - Ranisz mnie

Oczyszczam umysł i patrzę na siebie w lustrze i bardziej zaciskam pięści
Teraz też tego nie lubię i wymazuję wszystkie wspomnienia w mojej głowie

Duma nie jest rzeczą, daj sobie spokój z tym marzeniem
Co jeszcze mogę zrobić, żebyś dalej była moją królową
Powinienem naprawić/zmienić swoją twarz? Powinienem uklęknąć?
Strata mojego czasu

#Ponieważ bledniesz z każdym krokiem, który stawiam
Boję się, ale dziewczyno ze mną w porządku
Wydaje się, że mnie testujesz, ale po prostu przymknę na to oczy, nie idź
Spotykałaś się ze mną ze szczerym sercem? Och nie
Dlaczego udawałaś, że jesteś moją ukochaną?
Ty wiesz i ja wiem i dlatego odchodzę
Odejdę i nigdy nie wrócę

#Ranisz mnie, pozwolę odejść moim wspomnieniom
Ranisz mnie, mimo że dałem ci wszystko co mam
Doprowadzasz mnie do takiego złego stanu, doprowadzasz mnie do*
Takiej wściekłości, ranisz mnie, nigdy nie chcę być zakochany
Ranisz mnie, pozwolę ulecieć moim wspomnieniom
Ranisz mnie, uśmiechnę się przy tobie

Doprowadzasz mnie do takiego złego stanu, doprowadzasz mnie do
Takiej wściekłości, ranisz mnie, dlatego będę żył bez ciebie

Żył bez ciebie

Śniłem o Romeo i Juli, ale przewinę swoje życie do czasu przed tobą
Chcę ponownie odtworzyć swoje życie nie wiedząc kim jestem

To byłaś ty, która sprawiłaś, że moje serce jest takie nieszczęśliwe
To byłaś ty, która zatrzymałaś śmiech w moim sercu
Zawsze cię kochałem, ale teraz nigdy
Nigdy więcej, nigdy więcej

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Kiedy codziennie śpię, odzyskuję cię w moich marzeniach
Cały śmiech i łzy były kłamstwem, to było kłamstwo
Nie wiem, co ze mnie zostało
Wszystkie blizny i ból są tym co ze mnie zostało
Więc pewnie to dla mnie koniec
Muszę się uśmiechać
Myśląc o tym, jestem zadowolony z tego kim jestem teraz wróciłem

##Powtórzenie

*tutaj jest bardzo na okrętkę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...