Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 maja 2012

BTOB - Monday to Sunday 2012 tłumaczenie


BTOB - Od poniedziałku do niedzieli

Yo, pomyślałem tylko, że dam ci znać
Nie ważne jaki mamy dzień tygodnia
Jesteś jedyną dziewczyną jaką mam na myśli, daj spokój/no dalej!

Kiedy spojrzałaś w moje oczy, kiedy to samo powiedzieliśmy
Naprawdę chciałem cię przytulić
Jaki jestem? Jaki jestem jako mężczyzna?
Będę dbał o ciebie bardziej niż inni - będę z tobą
Będę zawsze patrzył tylko na ciebie

#Niedziela, od poniedziałku do niedzieli! Spotykam się z tobą, ale znowu za tobą tęsknię
Poniedziałek, od niedzieli do poniedziałku! Ciągle za tobą tęsknię
Chcę każdego ranka z tobą otwierać oczy
Dziękuję za bycie tu od poniedziałku do niedzieli

Teraz myślę, że nadszedł czas dziewczyno
Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota - kiedy tylko otworzę, oczy myślę o tobie
W niedzielny poranek razem otwieramy oczy
Jeśli jesteśmy złączeni, bylibyśmy doskonałym połączeniem
Brawo, które ci zaśpiewam*

Nie musisz być miła, co z tego jeśli jesteś zimna? Nie jesteś taka dla mnie
Więc obiecam ci, sam cię obronię
Będę tylko na ciebie zawsze patrzył

##Niedziela, od poniedziałku do niedzieli! Spotykam się z tobą, ale znowu za tobą tęsknię
Poniedziałek, od niedzieli do poniedziałku! Ciągle za tobą tęsknię
Chcę każdego ranka z tobą otwierać oczy
Dziękuję za bycie tu

Powiedziałem ci, popatrz jestem koło ciebie, znasz moje serce
Osoba, która doskonale do ciebie pasuje, tak, jestem tutaj

Teraz jestem cały twój - będę tylko na ciebie zawsze patrzył

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Proszę bądź ze mną od poniedziałku do piątku

*nie wiem o co tu chodzi, w tłumaczeniu było słowo bravo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Ta piosenka tak mi się kojarzy z taką letnią porą, gitarką i ogniskiem... o.O i jeziorem ;D
    Pozytywna nuta ;)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...