Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 maja 2012

BTOB - Father 2012 tłumaczenie


BTOB - Ojciec

Jego samotne plecy wydaję się być takie obce
Tylko go obserwowałem jak szedł
I łzy po prostu powstały, więc płakałem
Ponieważ nienawidziłem się za to, że przez ten cały czas nie wiedziałem

Ponieważ zawsze udawał spokój i uśmiechał się
Ponieważ zawsze udawał przede mną, że jest silny
Nawet o tym nie pomyślałem, myślałem, że nigdy tego nie zobaczę
Więc nie wiedziałem o jego samotnych plecach

#Wtedy nie wiedziałem, byłem zbyt młody
Musiałeś być bardziej samotny niż ktokolwiek inny, ale nie zbliżyłem się do ciebie
Teraz w końcu wiem, mam nadzieję, że nie jest za późno
To są słowa, które bardzo chciałem ci powiedzieć, na zawsze cię kocham
Mój ojcze

Po patrzeniu na niego przez dłuższą chwilę
Podbiegłem do niego i po prostu przytuliłem
Chciałem się tylko rozpłakać, chciałem płakać w jego ramionach
Ponieważ moja wdzięczność do ciebie była taka smutna

#Powtórzenie

Udawałeś, że lepiej się czujesz po głębokim westchnieniu
Mogę zobaczyć twoje niewidzialne łzy
Nie płaczesz nad swoim pokrytym bliznami i bolesnymi ranami sercem
To ja zrobiłem te blizny, ale dlaczego ciągle cię obwiniam?
I twoje oczy pokazały, że jesteś zmęczony
Ale ukryłeś to, straszny kłamca
Teraz cię obejmę, możesz na mnie polegać
I twoje oczy pokazały, że jesteś zmęczony
Ale ukryłeś to, straszny kłamca
Zawsze jesteś dla mnie wysokim niebem

Twoje sterane ręce, twoje oczy ze zmarszczkami
Twoje samotne plecy - nie jestem do tego przyzwyczajony
Może dlatego taki byłem, dlatego cię raniłem
Nawet twoje odwrócone plecy wydają się być bagażem, który za sobą zostawiłem
Nic dla ciebie nie zrobiłem, nic ci nie dałem, ale
To są słowa, które bardzo chciałem ci powiedzieć, na zawsze cię kocham
Mój ojcze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...