Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 maja 2012

CN Blue - Love light 2012 tłumaczenie


CN Blue - Miłosne światło

Kiedy na ciebie patrzę, moja twarz się czerwieni
Kiedy na ciebie patrzę, moje serce bije bum bum
Mówię nieśmiało jak dziecko
Patrząc na ciebie uśmiecham się bez powodu
Jak głupiec ciągle to robię
Wygląda na to, że przyszła do mnie miłość

Jesteś prezydentem w moim sercu
Rozkładasz gwiazdy w moim sercu
Jestem dżinem dla ciebie dziewczyno
Sprawiasz, że mój oddech się wstrzymuje
Wszystko czego pragniesz
Ponieważ cię kocham
Nie powodu dla mojej miłości, wiesz o tym

#Jesteś moim kochaniem
Jesteś piękniejsza niż światło gwiazd na nocnym niebie
Jesteś moim miłosnym światłem
Które mruga głęboko w moim sercu

##Kocham cię kochanie
Proszę zawsze świeć przy moim boku
Jesteś piękna
Im bardziej każdej nocy na ciebie patrzę
I jeszcze raz na ciebie patrzę
Jesteś moim miłosnym światłem

Kiedy patrzę na ciebie, czuję jakbym latał ponad chmurami
To dziecinne, ale ciągle tak się czuję
Wygląda na to, że przyszła do mnie miłość

#
##

Jesteś urocza
Jesteś nawet jaśniejsza niż światło słoneczne na niebie
Jesteś moim miłosnym światłem
Które rozświetla nawet najciemniejszą część wewnątrz mojego serca

Kocham cię urocza
Nawet z zamkniętymi oczami, widzę cię
Jesteś oślepiająca
Im bardziej tak na ciebie patrzę
I patrzę na ciebie
Jesteś moim miłosnym światłem

angielskie tłumaczenie JpopAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...