Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 maja 2012

BTOB - Irresistible Lips/I stole those lips 2012 tłumaczenie


BTOB - Zniewalające usta/Ukradłem te usta

To była chwila, kiedy zwolnił czas
Piękno, o którym się uczyłem, które czułem i w które do teraz wierzyłem
Wszystko to zmieniłaś

Przód moich oczu stał się tak ciemny jak zorza
Jak pojedynczy promień światła, ona w końcu mnie znalazła
Moja dziewczyna, moje przeznaczenie

Kiedy stanąłem na ziemi, kontrolując mój wybuchający oddech
Pobiegłem (dzisiejszej nocy jestem taki samotny, nie chcę być sam bez ciebie)
Do ciebie

#Ukradłem te usta, musiałem
Pragnę cię, bez wyjaśnienia czy wymówki ukradłem twoje usta
Szaleństwem było to zrobić, bez względu na wszystko, to zapiera dech i jest elektryzujące
Musiałem stworzyć wspomnienia, którego oboje nigdy nie zapomnimy

Twoja twarz, która zamarzła w jednej chwili
Wiem, ale ty też to czułaś, twoja twarz powiedziała, że tego nie nienawidziłaś

Jakby ziemia się zdeformowała, kiedy szorstko wdychałem i wydychałem powietrze
Pobiegłem (Boję się, że cię stracę, zawsze chcę z tobą być)
Do ciebie

#Powtórzenie

To nie wydaje się być rzeczywistością, nie mogę w to uwierzyć, to wydaje się być snem
To wszystko, to wszystko

Niebo, które przechowuje deszcz, czy wyleje łzy?
Kiedy biegłem, żeby cię znaleźć, czy moje nogi się rozjadą/złamią?
Nie wiem czy jestem szalony, czy chciałem cię zatrzymać w swoim serc
Nie potrafię wyjaśnić tego żadnym słowem
Wszystkie chwile się zatrzymały jakby to było zdjęcie

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. zakochałam się w tym teledysku...
    i chłopcy niczego sobie xD

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...