Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 maja 2012

JJ Project - Hooked 2012 tłumaczenie


JJ Project - Nakręcony/Uzależniony (można to różnie przetłumaczyć, generalnie można powiedzieć, że tutaj chodzi o coś, co nam się bardzo podoba i nie możemy się od tego oderwać)

W chwili, w której na mnie spojrzała uzależniłem się
W moim sercu zakwitł kwiat nazwany ona
Z przyzwyczajenia, mówiłem, że ostatnio nie interesują mnie dziewczyny
Ale ona za mnie zmieniła to przyzwyczajenie

Lewa strona mojego serca, która przez chwilę była cicha
Musiała być całkiem zaskoczona, ponieważ głos został podkręcony
Nagle delikatnie do mnie podchodzi
I chwila, w której się do mnie odezwała, miałem wrażenie jakbym miał eksplodować (co robić)

Wygląda na to, że też jest zainteresowana
Wygląda na to, że jest więcej rzeczy, które chce mi powiedzieć
Ale ten moment minie, jeśli przejdzie obok mnie
Czuję jakby to nigdy miało nie powrócić, nie mogę przepuścić tej szansy

#Och och och och proszę znajdź dla mnie trochę czasu
Mam ci wiele do powiedzenia
Chcę cię poznać dziecinko
Och och och och proszę znajdź dla mnie trochę czasu jak tylko możesz
Jeśli to nie będzie dzisiaj, to nie będę tego mógł już dłużej powstrzymywać

Każdy może zobaczyć i powiedzieć, że jesteś taka ładna
Podoba mi się, że mogę odróżnić twój przód i tył
Wtedy zaczęła do mnie mówić stojąc przede mną
Chciałbym, żeby to trwało
Nie pragnąłbym niczego innego, gdyby też miała taką nadzieję

Wygląda na to, że na pewno jest zainteresowana
Wygląda na to, że ma mi trochę więcej do powiedzenia
Ale ten moment minie, jeśli przejdzie obok mnie
Czuję jakby to nigdy miało nie powrócić, nie mogę przepuścić tej szansy

#Powtórzenie

Jesteś dzisiaj wolna, jesteś dzisiaj wolna?
Jesteś dzisiaj wolna, jesteś dzisiaj wolna?

Jakoś dostanę twoją odpowiedź, zaplanuję coś dzisiaj
Sprawię, że bardziej mnie polubisz, będę trzymał twoją rękę
Więc jutro będziesz moja, więc jutro wszystko co masz będzie moje
Sprawię, że skiniesz teraz głową, usłyszę jak mówisz dobrze

#Powtórzenie

Jesteś dzisiaj wolna, jesteś dzisiaj wolna?
Jesteś dzisiaj wolna, jesteś dzisiaj wolna?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...