Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 maja 2012

BEAST - Lights go on again full ver. 2010 tumaczenie


BEAST - Światła znów się zapalają

Tak sir, światła znów się zapalają
Wciąż się zapalają zapalają zapalają zapalają
Ciągle się błąkałem pośród długiej ciemności
Żebym mógł dosięgnąć tego punktu, który dotknie jedyny promień światła
Teraz, kiedy nadszedł mój czas, złapię krótki oddech
I pewnie stanę przed wami

Nie ważne jak może być ciężko, nawet jeśli upadnę ze zmęczenia
Światło, które znowu na mnie świeci

Nawet jeśli chcę się poddać,jeśli chce uciec
Światło, które jaśniej świeci w moim kierunku

#Kiedy światła się włączają i znowu na mnie świecą
To sprawia, że znowu się podnoszę och światła znowu się zapalają, światła znowu się zapalają
Kiedy światła świecą na mnie i znowu mnie budzą
To znowu porusza moje serce och światła znowu się zapalają, światła znowu się zapalają

##Och światła znowu się zapalają
Och och światła znowu się zapalają
Och światła znowu się zapalają
Och och światła znowu się zapalają

Ten czas znowu minie, a jeśli znowu minie to po prostu obrócę to w żart
Jest w porządku nawet jeśli moje ciało jest zmęczone, nie ja jedyny jestem zmęczony, to każdemu się zdarza
Ale jeśli moje serce jest zranione albo zamknięte lub cierpi z powodu blizny, z którą nie może sobie poradzić
Nie wiem, co wtedy zrobić
Mogę nie być w stanie znowu przed wami stanąć

Nawet w najtrudniejsze dni i w zamarznięty czas
Będziecie dalej rozjaśniać światło na wyczerpanego mnie och yeah yeah yeah

Bez końca będziecie dalej świecić
To światło [padające] na mnie jaśniejsze i mocniejsze

#
## x2

angielskie tłumaczenie YONGISM

pełna wersja piosenki umieszczona na następnym albumie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...