Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 maja 2012

BEAST - I knew it/I knew this would happen 2012 tłumaczenie


BEAST - Wiedziałem/Wiedziałem, że to się stanie

Wiedziałem wiedziałem

Wydaje się, że ostatnio się zmieniłaś
Zaczęłaś się bardzo malować, kiedy wcześniej w ogóle tego nie robiłaś
I zaczęłaś chodzić do klubów, kiedy wcześniej wcale do nich nie chodziłaś
To ciągle mnie niepokoi
Próbowałem się po prostu obrócić to w żart
Ale nie mogę

(Od kiedy tak było)
Że się mną bawiłaś
Czy naprawdę mówiłaś prawdę?
(Jak możesz mi to robić?)
Nic dziwnego, że się ostatnio tak zmieniłaś
Nawet o tym nie wiedziałem, och i kochałem tylko ciebie

#Wiedziałem, że tak się stanie
Kiedy powiedziałaś, że masz zamiar spotkać się z tym facetem
Dlaczego cię nie powstrzymałem?
Wiedziałem, że tak się stanie
Chwila, w której zobaczyłem nieznajomy numer
Od tamtej chwili widziałem, że tak się stanie

Kochanie, nie jestem podejrzliwy, wiesz co czuję, prawda?
To dlatego, że tak bardzo cię kocham
Więc czy możesz pokazać mi na chwilę swój telefon
Muszę tylko coś sprawdzić
Kiedy zmieniłaś hasło?
I dlaczego lista ostatnich połączeń jest pusta?
Niemądrze wszystko usunęłaś
Ha... jesteś słodka moja dziecinko
Zachowujesz się naprawdę dziwnie, po prostu powiedz mi prawdę
Zaczynam być trochę zły

(Dlaczego mnie zostawiasz?)
Czy masz mnie dość, ponieważ tak się zachowuję?
Dlaczego twój telefon jest wyłączony?
(Kiedy mam ci tak wiele do powiedzenia)
Pójdę do domu po usłyszeniu twojego głosu
Poczekam, tutaj przed twoim domem

#Powtórzenie

Co źle zrobiłem?
(Kiedy o tym myślę, nie wydaje mi się, żebym zrobił coś złego)
Powiedz mi prawdę
(Nawet jeśli nie wiesz, to ja właściwie już wiem)
Okay, naprawdę teraz przestanę
Powiedz mi, jeśli naprawdę nie możesz już tego znieść, dziecinko proszę
(Naprawdę, powiem jeszcze jedną rzecz)

Wtedy tamten facet, nie, ten kretyn to on, zgadza się?
Był przystojny, ale wydaje się, że nie jest solidny*
Kim jesteś, żeby cię obwiniać?
Twoim jedynym błędem jest bycie zbyt miłą
Na pewno wiedział, że jestem twoim chłopakiem
Na pewno patrzył na mnie z góry, ten kretyn
Nie rozłączaj się, bo chcę cię o coś zapytać
Mmm... gdzieś tutaj jest dom tego kretyna, zgadza się?

#Powtórzenie

*nie można na nim polegać

angielskie tłumaczenie infotaip.blogspot.com

w MV nie usłyszycie całej piosenki tylko jej niecałe dwie minuty i nie mam pojęcia dlaczego tak to zrobili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...