Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 14 kwietnia 2012

Oh Won Bin - Not Only Friends 2011 tłumaczenie (Heartstrings OST)


Oh Won Bin - Nie tylko przyjaciele

Nie ma teraz sensu, żeby teraz żałować
Nie ma teraz sensu, że się teraz trzymać
Ponieważ zawsze tam byłaś
Ponieważ przyzwyczaiłem się do ciebie - nie wiedziałem, że to była miłość

Nie mogę cię więcej zawołać
Nigdy więcej nie będę w stanie cię zawołać
Mówię żegna, mimo że to nie jest to co naprawdę mam na myśli

#Pewnie myślałem, że jesteśmy tylko przyjaciółmi
Myślałem, że to tylko przyjaźń
Kiedy tak za tobą tęsknię
Kiedy jestem taki sfrustrowany
Jak głupiec oszukuję swoje serce

Pewnie teraz nie możemy być nawet przyjaciółmi
Pewnie to nie może być tylko przyjaźń
Ponieważ kiedy jestem obok ciebie, kiedy na ciebie patrzę
Już wiem, że to miłość

Mówisz tylko, żeby zapomnieć
Mówisz tylko, że to nie to
Mówisz skończmy z tym i zimno się odwracasz

#Powtórzenie

Nie ma mnie w twoim sercu - jestem w płynących łzach
Mówisz bądźmy tylko przyjaciółmi (przyjaciółmi)
Mówisz nazywajmy to przyjaźnią (kiedy nie mogę bez ciebie żyć)
Nawet kiedy boli, nawet kiedy się kaleczę/rozrywam, udajesz, że nie i się uśmiechasz

Nie możesz mnie kochać? Nie możesz mnie przytulić?
Czy nie możesz przez jeden dzień, przez jedną chwilę mnie kochać?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...