Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 15 kwietnia 2012

MBLAQ - Y 2010 tłumaczenie


MBLAQ - Y 
(podobno znaczenie tej litery pozostawiono fanom do samodzielnego zinterpretowania, jedni mówią, że chodzi o słowo dlaczego, inni, że o męski chromosom Y)

Wymażę ją*

Niech ktoś mnie zatrzyma
Jak mogłem zostać tak oszukany
Dziewczyna, której tak bardzo ufałem, zdeptała mnie i zimno się ode mnie odwróciła

Do czego będziesz nawet zdolna, kiedy już mnie zostawisz
Tobie, która jeszcze sobie tego nie uświadomiła i odchodzi
Dam ci jeszcze jedną szansę
Teraz nie można już nic zrobić

#Daj to mojemu Y
Wysłuchaj mojego Y
Daj to mojemu Y
Odwróć mnie teraz
Odpowiedz mi, powiedz mi dlaczego tak się zachowujesz w stosunku do mnie

Teraz każdy może mnie zatrzymać
Nie chcę już więcej, żebyś się mną bawiła

Powoli zaczynam zaciskać zęby
Żeby zacząć swoją zemstę

Do czego będziesz nawet zdolna, kiedy już mnie zostawisz
Dam ci tyle samo bólu, ile otrzymałem
Dam ci ostatnią szansę
Powoli idę w twoim kierunku...

#Powtórzenie

##Och och och ho ho och (zgadza się)
Och och och ho ho och  dzień za dniem upadam
Och och och ho ho och  (MBLAQ)
Och och och ho ho och (ruszmy się wszyscy)

Po prostu zwolnij
Wszystko, co powiedziały twoje ruchy
Ruszać się do rytmu, rzeczy, które zostały wykrzyczane
Nabijasz się z mojego wołania do ciebie
Ciężko pracowałem, żeby utrzymać ten wizerunek
Dziewczyno, posłuchaj mojej piosenki, posłuchaj mojego Y
Płacz ciężko (nie odchodź) pogryzę cię na kawałki i wypluję

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Przepraszam dziecinko
Och och och yeah
To koniec dziecinko
To koniec

Ostatni raz dam ci szansę*

*słowa napisane przez Joon'a na kartce

angielskie tłumaczenie Princess.of.Tea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...