Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 24 kwietnia 2012

MBLAQ - Beautiful 2012 tłumaczenie

MBLAQ - Piękna

To takie piękne - czy jesteś daleko, czy przy mnie, zawsze się uśmiechasz
To takie piękne - dni, w które byliśmy razem, słowa, które mi powiedziałaś
Pamiętam to i zawsze mi przykro

#W porównaniu do wielu facetów na świecie, mogę być porównywalny i może mi czegoś brakować, ale
Mówisz mi, że jestem najwspanialszym facetem na świecie

Och miłość nadchodzi, moje serce wie
Wiatr wieje i śpiewa ze mną
Och miłość nadchodzi, moje serce wie
Mój skarbie, mój jeden i jedyny aniele, jesteś moim aniołem

Miłość jedzie na wietrze i wchodzi do mojego serca
Ciepło rozpuszcza moje niegdyś zamarznięte serce
Tylko na samą myśl o tobie, zaczynam się uśmiechać
Kiedy idę z tobą, mój kark jest silny i trzyma się prosto
Dziecinko podążaj za mną - podążaj za mną
Od teraz zaczęła się nasza historia miłosna
Po prostu trzymaj moje dłonie - obiecuję, że będę twoim cieniem
Kiedy tylko możesz do mnie zadzwonić

#Powtórzenie

Och miłość nadchodzi, moje serce wie
Wiatr wieje i śpiewa ze mną
Och miłość nadchodzi, moje serce wie
Mój skarbie

Jesteś taka piękna, jesteś taka piękna, jesteś taka piękna
Jesteś taka piękna, jesteś taka piękna, jesteś taka piękna

Och miłość nadchodzi, moje serce wie
Wiatr wieje i śpiewa ze mną
Och miłość nadchodzi, moje serce wie
Mój skarbie, mój jeden i jedyny aniele

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...