Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 24 kwietnia 2012

MBLAQ - 100% 2012 tłumaczenie


MBLAQ - 100%

M B L A Q teraz silniejsi stop chodźmy

Nie możesz mnie teraz zatrzymać - idealny ja
Sprawię, że powiedzą wow - powaliłem was w chwili, kiedy was pierwszy raz zobaczyłem

Zablokowałeś się na włączniku - nie możesz zaprzeczyć czarnej dziurze
Staję się silniejszy silniejszy silniejszy, jestem 100%

#Ostatni pozostały 1% to ty - tylko jeśli  tam jesteś, jestem kompletny
Jak szybko zwolniona broń dźgnie dźgnie dźgnie - moje serce bije bum bum bum
Jeśli to ty, mogę wszystko pokonać, zawsze jestem 100%

#Nikt nie może nie może nie może mnie zatrzymać
Ty ty uzupełniasz mnie jesteś moim przeznaczeniem

Nikt nie może nie może nie może mnie zatrzymać
Ty ty uzupełniasz mnie jesteś moim przeznaczeniem
Po prostu podążaj za mną, jesteś moim 100%

Jeśli to dla ciebie och, nie mogę się zatrzymać
Jedyne czego chcę to ty
Nikt nie może zająć twojego miejsca

Tracę oddech - kiedy patrzę na ciebie, szaleję
Chwila, w której cię mam, natychmiast zostaje powalony

Będę cię chronił za cenę swojego życia
Świeci słońce i jestem naładowany w 100%
Staję się silniejszy silniejszy silniejszy, jestem 100%

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Yeah teraz widzisz, że mnie uzupełniasz i z twojego powodu
Jestem całkowicie naładowany... czarny procent teraz jestem silniejszy

#Powtórzenie
##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...