Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 kwietnia 2012

G Dragon - Station 1 year 2009 tłumaczenie

G Dragon - Stacja 1 rok

Nic nie mogę powiedzieć
Nie mogę cię powstrzymać
Drżące usta. powstrzymywane łzy
Wszystko to widzę, ale muszę się zachowywać jakbym nie widział

Przytul mnie, po dzisiejszym wieczorze
Czuję, że cię tam nie będzie, to mnie zasmuca
Boję się, chcę żeby ta chwila trwała wieczność

Zawsze na ciebie czekam
Cały dzień modlę się za ciebie
Szukam cię bez żadnej obietnicy

#Stoję na stacji 1 rok
Myślę, że świat nam zazdrościł
(Stacja 1 rok) Czuję, że tu jesteś
Bez ciebie na tej pustej stacji
Modlę się, żebyśmy pewnego dnia znowu się spotkali
(Stacja 1 rok) Mogę marzyć, że tutaj jesteś

Nieprawda, nieprawda, tylko powiedz mi, że to nieprawda
Powiedz mi, że to kłamstwo, że to wszystko to był tylko żart
Chwila, w której pierwszy raz się spotkaliśmy była pokręcona, długie długie buforowanie
Pomiędzy nami stoi las cierni
(W rzeczywistości przerażająca dżungla)

Chcę cię ochronić
Ale nie mam siły
Nienawidzę się za to
Jestem wyczerpany od tego długiego czekania

Nasze ciała mogą być rozdzielone
Ale nasze uczucia nigdy się nie zmienią
To nie jest pożegnanie
To tylko krótka przerwa

Bylem taki zaskoczony
Nigdy nie sądziłem, że nadejdzie ten dzień
Ale z powodu mojej samolubnej dumy
Nie zauważyłem, jaka byłaś cenna
Autobus 365-1, jesteś autobusem, na który czekałem
Przyjdź w moje ramiona z oślepiającym uśmiechem, który zawsze masz

#Powtórzenie

Twoje malutkie serce, twoje malutkie ręce
Nie zostawiaj tam żadnych blizn
Twoje malutkie ramiona, twoje śliczne oczy
Nie pokazuj tam ciemnej przyszłości

#Powtórzenie

Moja dziecinko

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie kpoplyrix


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...