Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 kwietnia 2012

G Dragon feat. Teddy, CL - What's up/Leaders 2009 tłumaczenie


G Dragon feat. Teddy, CL - Jak leci/Co tam/Liderzy

Nie będzie lepiej niż teraz
Nie zachowuj się jakbyś nie był zaskoczony
Co ma się przydarzyć wcześniej czy później, dziecinko
Możesz nas nazywać liderami nowej szkoły

#Jak leci jak leci
Jak leci jak leci jak leci
Jak leci jak leci
Jak leci jak leci jak leci

Kiedy pojawiam się w telewizji (jak leci)
Nawet jeśli jestem skonany, nie pokażę tego
Inna zuchwałość od czubka głowy po końce palców u nóg
To mój styl, na którym bardzo polegam

Z powodu ślicznotek, które ustawiły się dzisiaj w kolejce (jak leci)
Wszyscy patrzą tylko na mnie, czym jest miłość
Zatrzymaj się i nie walcz, teraz podejdź podejdź powoli
I cholera, przez to stałem się zmęczony

Zbyt szybki by żyć, zbyt młody by umierać
Moje ciało jest małe, ale mój głos jest Guliwerem
Mój wiek jest nieduży, ale w środku jest Sullivan
Wojownik znowu powrócił

Mam na imię G G G G dziecinko dziecinko
GD GD dziecinko dziecinko
Pragniesz płomienia?
Pragniesz sławy? Grać w twoją małą głupią grę
Powinnaś sprawdzić swój dziewczęcy telefon
To moja twarz w ramce

# x2

Teraz każdy chce wiedzieć
Że chłopak imieniem Teddy, co on robi
Rytm w mojej głowie jest już na twojej półce
Moje dziesięć palców jest dzisiaj na klawiaturze

Taa, to szach mat po tym jak zostały wyprodukowane
Joł, tak głęboko i zanurkuj
Łódź podwodna jest szybka, ale samolot jest szybszy
Samolot latają i tak samo Teddy

GD bądź asem, CL, ona jest królową
Mam 2NE1 (oczko), ich black jack, przebij to
Big Bang prosto w twarz, teraz przyjmij to
Jesteśmy liderami nowej szkoły, jak ci się to podoba?

Proste kroki, moja przyszłość jest wyraźna i jasna
Nawet jeśli chcę wygrać, to niebezpieczna fantazja
Pozwolę ci pozwiedzać z wyprzedzeniem
Nie przestawaj patrzeć na moje stopy, moje buty to Lanvin'y

# x2

My my my jesteśmy my jesteśmy liderami
Wy nie jesteście w grze
Jesteście tylko cheerleaderkami

Mój wiek to dziewiętnaście, wzrok HD
Jestem bystra i mam naturalny styl
I tak byłam już cool, a teraz jestem nawet bardziej
Kilka razy spaliłam scenę

Bo jestem gorąca, zawsze najlepsza
I to miejsce numer 1
Jest moim słodkim domem

Jeśli masz zamiar to zrobić, to nigdy za mną nie podążaj
Zobacz czy możesz to zrobić naturalnie
Ja tylko robię to, co chcę
Zawsze wiedziałam jak to trzymać w kupie w stylu damy
Ale rzucam to i szaleję, bo to nie jestem przyzwyczajenie

Gotowi czy nie, nadchodzę
Nie obchodzi nas
Kto jest osobą na przodzie
Nie wahaj się i po prostu teraz odejdź, proszę
A ja jestem CL, jedna i jedyna najgorsza kobieta

# x2

Dobrze, złość się na mnie ile chcesz
Jesteśmy w jakimś główno-ligowym gównie
Więc musisz przestać nienawidzić
I podnieść swoją grę

Nie tak to się robi
Od pierwszego dnia zajmujemy się tym gównem
Więc bądź wdzięczny za swój styl, jesteś mile widziany
To wszystko ziomki
YG* dziecinko, '09 do nieskończoności - jedyny!

*macierzysta firma GD, CL i Teedy'iego

angielskie tłumaczenie gawdilovegod


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...