Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 marca 2012

Taeyeon (Girls' Generation) - Missing you like crazy 2012 (The King 2Hearts OST)


Taeyeon - Szaleńczo za tobą tęsknię 

Znasz mnie? Jestem tutaj z twojego powodu 
Ale moje oczy mrowieją z zimna, więc nie mogę nic powiedzieć 
Tylko sama na ciebie patrzę 

Nawet jeśli koniuszek mojego serca tak boli 
Nawet jeśli końce moich dłoni tak drżą 
Mogę myśleć tylko o tobie 

#Osoba za, którą szaleńczo tęsknię 
Słowa, które jak szalona chcę od ciebie usłyszeć 
Kocha cię, kocham cię - gdzie jesteś?
Osoba, za którą tęsknię, która głęboko utknęła w moim sercu 

Chcę cię zawsze kochać 

Co mam zrobić? Byłeś dla mnie tak zimny 
Ale wciąż za tobą tęsknię 

Nawet jeśli koniuszek mojego serca tak boli 
Nawet jeśli końce moich dłoni tak drżą 
Wciąż nie mogę cię zapomnieć 


Proszę, powiedz, że mnie kochasz 
Proszę, nie wymazuj mnie obojętnie
Ponieważ jesteś dla mnie wszystkim 


Chcę cię zawsze kochać 
Kocham cię, kocham cię 

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...