Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 marca 2012

Super Junior M - Super girl (korean ver.) 2009 tłumaczenie


Super Junior M - Super dziewczyna

Jesteś moją super dziewczyną, patrzysz tylko na niego
Każde dnia martwiąc się, czy zadzwoni, przestań dbać o to

Po prostu teraz o nim zapomnij, on jest graczem, ten facet
Nie kocha cię, nie kocha cię, za daleko się posuwa

Zostaw tego dupka (zostaw go, zostaw go)
Nie poniżaj się błagając go (nie rób tego)
Daje ci biżuterię zamiast uczucia (zapomnij o nim, zapomnij o nim)
Ten facet nie wie jaką jesteś wspaniałą dziewczyną

#Och moja super dziewczyno, po prostu jesteś moją dziecinką
Faceci, którzy cię nie doceniają są głupi
Och moja super dziewczyno, dla ciebie jestem supermanem
Tylko nie bądź uwięziona w jego miłosnym więzieniu

Moja miłości x6

On nie jest supermenem, musi być synkiem mamusi
Ślepo się o niego troszczysz jak matka

On jest taki jak wilki, początek może być świetny
Kiedy mija czas, zostawi cię za sobą

Po prostu zostaw tego dupka (zostaw go, zostaw go)
Naucz się bardziej siebie doceniać (teraz naucz się, naucz się)
Przed miłością, najpierw liczysz się ty (dostanę to, dostanę to
Jeśli później będzie użalał się nad sobą, cóż, to była jego wina

#Powtórzenie

Jestem tutaj przy tobie, spójrz na mnie
(Nie widzisz?) zobacz (nie widzisz?)
Nawet twoją najmniejszą ranę, wszystkie wyleczę
Zawsze przy tobie
Zostaw tego dupka
Naucz się bardziej siebie doceniać

#Powtórzenie

Zobacz, że możesz mi ufać (och moja super dziewczyno)
Zobacz, że tak bardzo cię cenię (po prostu jesteś moją dziecinką)
Zobacz, że możesz mi ufać (och moja super dziewczyno)
Zobacz, że tak bardzo cię cenię (po prostu jesteś moją dziecinką)

Moja miłości x6

angielskie tłumaczenie princessoftea

5 komentarzy:

  1. Ten zespół mnie fascynuje ale bynajmniej nie muzycznie. "Sodomia i gomoria" ;) która tam jest uprawiana, nijak się ma do twierdzenia że życie w Korei jest tak konserwatywne obyczajowo.

    A ta piosenka jest podobna w klimacie do Sorry, Sorry , zapewne pochodzi z tego samego okresu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad konserwatyzmem a raczej jego brakiem w tym MV...

    jeśli chodzi o Sorry, Sorry to faktycznie są z tego samego roku, ale poczekaj, za chwilę dorzucę coś nowszego - singiel z 2011

    OdpowiedzUsuń
  3. "jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad konserwatyzmem a raczej jego brakiem w tym MV..."

    Tu nie chodzi o to MV, tu chodzi o cały wizerunek zespołu i tego co można znaleźć w sieci. Jak to sobie śmiało chłopcy na koncertach, w programach telewizyjnych i reality show poczynają. Nie żebym się bulwersowała o nie, daleko mi do tego z uwagi na moje yaoistyczne serce. Cały czas jednak czytam że w Korei, to pod tym względem straszny konserwatyzm. A ja cały czas uważam że jednak zdrowy luz... mimo wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga wchodzę teraz w pseudonaukowe rozważania;P

      Oglądałam z nimi dość sporo programów i trochę też poczytałam i na tej podstawie wyciągnęłam pewne niekoniecznie prawdziwe wnioski.

      1. Super Junior należy do drugiego pokolenia koreańskich idoli, początkowo powstali jako... swego rodzaju grupa testowa - wytwórnia chciała sprawdzić, czy przyjmie się ten nowy rodzaj celebrytów, według planu mieli się rozstać po pierwszym albumie, ale jak widać tak się spodobali, że do tej pory świetnie sobie radzą, w związku z czym nie odchodzą od początkowej koncepcji, dzięki której w mojej opinii mięli się odróżnić od tego pierwszego pokolenia bardzo poprawnych gwiazd.
      2. W Korei homoseksualizm jest tematem tabu i z tego co się orientuję wciąż jest postrzegany w bardzo negatywnym świetle, ale równocześnie kraj pozostaje w bliskiej odległości z Japonią i siłą rzeczy mają styczność z kulturą, z której wywodzi się yaoi - jesteś fanką, więc wiesz, że odbiorcami tego typu utworów wcale nie są homoseksualiści, ale heteroseksualne kobiety i tak na dobrą sprawę niewiele ma to z tym wspólnego - dlatego krótko mówiąc, poszli za falą i pokazują to, co się sprzedaje (ich zachowania i tak mają raczej łagodną postać, w przeciwieństwie do wielu japońskich zespołów), a o popularności takich zachowań świadczy liczba fanowskich opowiadań, rysunków itd. pokazujących sparowanych członków zespołu (zresztą nie tylko o SuJu, nawet DBSK miało romans z yaoi - film Niebezpieczna miłość)

      na razie jestem w stanie tylko tyle wymyślić :)

      Usuń
  4. Mam świadomość tego mechanizmu. Doskonale wiem że wszystko jest produkowane pod yoistycznego odbiorcę, szczególnie w Japonii. A przecież Super Junior i w ten rynek celuje.
    Tylko jedno to zachowania pod publikę i w ramach żartu i napędzania rzesz fanek, a druga sprawa jawność tych zachowań. U nas jakoś nie widziałam aby chłopcy biegali na koncertach i nagminnie się całowali. A podobno u nas taka swoboda obyczajowa a u nich konserwatyzm. I to ciągle mi sie kłóci, ale już daje spokój ... tym wywodom. Nie znam się, nie byłam, nie żyje tam więc mam zaburzoną ocenę.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...