Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 marca 2012

Super Junior M - Perfection (korean ver.) 2011 tłumaczenie

Super Junior M - Doskonałość

Twoje serce budzi się ze snu

Kiedy słońce zniknęło pod niebem
Kiedy wiatr zniknął z tego świata

Kiedy morze stało się suche jak piasek
Wtedy dopiero dam sobie spokój z tą miłością

#Ona jest idealną boską kreacją
Ona jest moim własnym idealnym przedmiotem

#Och! Zbyt idealna, przedstawienie/obecność mojego serca
Och! Moja dama, budzisz mnie
Jej brwi i jej oczy, jej profil i jej linia szczęki
Jej uroda
Och! Zbyt idealna

Moje serce, które spało znowu się budzi
Tylko dla ciebie, kiedy otwieram dla ciebie oczy
Kiedy ogień zapala się nawet w lodzie
Wtedy skaczę w tą miłość

#Powtórzenie

##Powtórzenie

Będzie rządzić/Da czadu x4

Po prostu idealna, twoja figura
Nie jestem nawet pewien czy jesteś człowiekiem, cze może nie
Bez końca, chcesz mi to dać
Bez końca, chcesz być zakochany
Bez końca, chcesz mi to dać
Bez końca, chcesz być zakochany
W niej, w niej, w niej, w niej

#Powtórzenie
##Powtórzenie

*Bujaj się do muzyki, pozwól stopom krążyć
Na podłogę i rozbiję to
Wpuść mnie, pozwól pokazać mi cały mój blask blask
I wszystkie moje kopniaki kopniaki, dziecinko zatańcz ze mną
Bum bum bu czy mogę dostać następny, klap klap klap chodźmy
Wstrząśnij swoim ciałem, rusz swoje ciało, podnieś stopy**
Będę tańczył do rytmu, pójdę na całość

Bardzo piękna, bardzo piękna
Bardzo piękna, piękna, bardzo piękna
Moje serce nie przestaje walić, moje serce nie przestaje walić
Moje serce nie przestaje walić, ciągle wali, moje serce nie przestaje walić

##Powtórzenie

*cała część jest w oryginale po angielsku i szczerze jest to bardziej zlepek różnych slangowych określeń niż jakaś sensowna całość
**cały zwrot składa się ze slangowych określeń na nawoływanie do tańczenia

angielskie tłumaczenie lybio

2 komentarze:

  1. 9 jest ich teraz ?
    Chyba nie ma takiego "grubaska" albo go nie rozpoznaje bo schudł. W ogole jakoś tak wszyscy zmizernieli na moje oko.

    I tak jakoś a propos śpiewają ;)

    "Po prostu idealna, twoja figura
    Nie jestem nawet pewien czy jesteś człowiekiem, cze może nie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi Ci o Shindonga? Bo jeśli jego masz na myśli, to go tutaj nie ma - to jest podgrupa Super Juniora - Super Junior M, której celem jest rynek chiński, składa się z kilku członków Suju + 2 Chińczyków

    Jeśli chodzi o sam tekst, to jak dla mnie, jest raczej mało dopracowany - mam wrażenie, że składa się bardziej z luźnych fraz niż jakiejś logicznej całości, szczególnie w przypadku fragmentu z rapem

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...