Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 24 marca 2012

FT Island - Bing bing bing 2009 tłumaczenie

FT Island - Bing bing bing 

Mocno trzymam swoje serce, ale drżę kiedy ją widzę 
Moje serce trzęsie się jakby miało się zbuntować 
Widzę tylko ją wśród niezliczonych osób
To musi być miłość od pierwszego wejrzenia 

Nawet wtedy, gdy nasze oczy się spotykają, mój oddech się zatrzymuje 
Jeśli parzy i uśmiecha  się do mnie, staję się oszołomiony, oszołomiony 
Nie ma na świecie piękniejszej od niej dziewczyny 
Musiałem się w niej zakochać 

Wszędzie bing bing bing bing bang bang bang bang ona wiruje 
Jeśli mam tylko jedną miłość, dam ją jej 
Muszę być miły 
Niebiosa mi ją zesłały

Proszę mocno trzymaj moją dłoń, czuję się pijany 
Jestem oszołomiony twoim słodkim głosem 
Teraz, gdy już wymieniliśmy się pozdrowieniami, jesteśmy w połowie [drogi]
Będę [cię] kochać 

Cały dzień bing bing bing bing bang bang bang bang obijam się 
Wałęsam się mając nadzieje, że przypadkiem ją zobaczę 
Spotkam się z nią dziś wieczorem i wyznam moją miłość 

Wszędzie bing bing bing bing bang bang bang bang ona wiruje 
Jeśli mam tylko jedną miłość, dam ją jej 
Chyba jestem miły 
Niebiosa mi ją zesłały  

Wszędzie bing bing bing bing bang bang bang bang ona wiruje 
Cały dzień bing bing bing bing bang bang bang bang jestem oszołomiony 
Cały dzień bing bing bing bing bang bang bang bang obijam się  
Wałęsam się mając nadzieje, że przypadkiem ją zobaczę 
Spotkam się z nią dziś wieczorem i wyznam moją miłość 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...