Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 marca 2012

BTOB - Imagine 2012 tłumaczenie

BTOB - Wyobrażanie

Nie ma żadnych potrzebnych słów do powiedzenia
W chwili, w której spotkały się nasze oczy, chcieliśmy tego
Nie pokazując nic po sobie dziewczynie siedzącej obok mnie
Żeby nic się nie dowiedziała, coraz bardziej się w tobie zakochuję

Kocham ją i nigdy przedtem taki nie byłem
Ale widzę tylko ciebie i ciągle drżę - nie poznaję siebie takiego
Chcę do ciebie iść - jesteś zaraz naprzeciw mnie, ale
Obok mnie jest ona - ciągle wyobrażam sobie złe rzeczy

#Nie mogę ciągle ciągle ciągle robić, ale
Mimo że wiem, mimo że wiem ciągle jestem tobą zainteresowany
Kradniesz moje serce i do wchodzisz do mojego serca
Sprawiasz, że staję się zły (sprawiasz, że staję się zły) sprawiasz, że oszaleję

Unieruchamiając teraz spojrzenie na tobie
Uśmiechając się z powodu historii, które opowiadasz
Przepraszam, że tego nie robię - tak się składa, że moje oczy są zajęte
Nie wiedziałem, że twój kubek jest przepełniony
Kocham je wszystkie - wszystko na jej temat
Nawet jeśli wiem, że to takie złe, chcę tylko poganiać
Gdyby cię koło mnie nie było, myślę, że poszedłbym do niej i daleko by to zaszło dzisiejszej nocy

Moje serce drży - nie powinienem by taki, ale
Nienawidzę siebie za ukradkowe spojrzenia i wyobrażanie [sobie różnych] rzeczy
Chcę do ciebie iść - patrzysz na mnie, ale
Obok mnie jest ona - ciągle wyobrażam sobie złe rzeczy

#Powtórzenie

Doskonale wiem, że nigdy nie będziemy [ze sobą]
Ponieważ dziewczyna, która jest teraz koło mnie jest też bardzo cenna
Nie powinienem tego robić - ciągle jestem tobą zainteresowany, ale
Nic nie mogę na to poradzić

Nie wiem, co się ostatnio ze mną dzieje
Ale po prostu nic nie mogę na to poradzić
Przepraszam

#Powtórzenie

Jakoś czuję, że dzisiejsza noc będzie długa
Moje serce czuje skruchę w stosunku do mojej dziewczyny
Ale wciąż wnętrze mojego serca trzepocze
To noc, kiedy jeszcze jeden raz chcę cię zobaczyć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...