Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 marca 2012

SHINee - The reason 2012


SHINee - Powód

Dla mnie, który kiedyś chodził samotnie ciemnymi ulicami
Dla mnie, który nawet nie wiedział o płynących łzach
Przyszłaś do mnie jak oślepiające światło i oświetliłaś mnie
To, co zabrały twoje ręce, to były moje łzy
Teraz w końcu wiem

#Wszystkie chwile, które z tobą spędziłem
Wszystkie szczęśliwe momenty spędzone nie wiedząc
Ulice, którymi do tej pory chodziłem
Ulice, którymi chodziłem samotnie i płakałem
Zmieniłaś to wszystko
Teraz w końcu wiem
Powód, dlaczego ta ulica przede mną jest taka piękna

Nawet jeśli nie odzywam się przez chwilę
Skąd wiesz o wszystkim, co czuję?
Przepraszam za poleganie tylko na tobie
Wyciągnę swoją rękę i teraz cię przytulę
Czy wiesz jak się czuję?

#

Ciemne wspomnienia, które ciągle we mnie pozostają
Powoli wchłaniają światło, przypominając ciebie
Proszę, pomóż mi zapobiec zagaśnięciu tego światła
Żebym mógł zawsze na ciebie świecić

Wszystkie chwile, które z tobą spędziłem
Ulice, którymi do tej pory chodziłem
Obiecuję ci
Teraz żyjemy w tym samym czasie - to wszystko ty
Powód, dlaczego ta ulica przede mną jest taka piękna 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...