Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 marca 2012

SHINee - Clue 2012


SHINee - Wskazówka

Wróciło SHINee wróciło SHINee wróciło SHINee wróciło wróciło wróciło wróciło 

Od teraz, wszyscy stop, ktokolwiek to jest
Nikt nie może opuścić tej sceny, nie bądźcie zdenerwowani w tej formalnej sytuacji
Już jestem wolny w tym ukrytym pokoju

Nie przegapię nawet jednego twojego drżącego oddechu
Klejnot twojego serca, w który sekretnie celowałem
Już przebiłem się przez twój nerwowy wzrok

Nie przegapię nawet jednego twojego drżącego oddechu
Klejnot twojego serca, w który sekretnie celowałem
Jestem już świadomy twoich zaniepokojonych oczu
Znalazłem cię na smoczej tablicy, jestem nieruchomy!

Ty, z niewinną twarzą
Potrząsasz moim sercem i szukasz okazji
Dwie odpowiedzi (dwie odpowiedzi)
Wybuchają jak fajerwerki w długą noc, dziecinko 


#Podejrzany jest tutaj
Nikt nie może wyjść
Ty i ja albo ktokolwiek
Wszystko na twój temat
Znalazłem dowód
Na pewno cię znajdę

Odbierający dech pokaz
Obydwoje ujawnimy sobie swoje grające dłonie
To czas, żebym ukrył swoją fałszywą kartę - nie poganiaj tego
Przeszukam twoją ładną, obszerną saszetkę

Twoje kroki są chwiejne - nie pójdę za tobą
Twoje oczy są skupione na jednym punkcie
Szklanka w twoich rękach jest tylko dla ciebie
Przebyłaś długi czas

Zamykam oczy i liczę twoje oddechy
Czuję zapach przechodzący przez moje serce
Tylko jedna odpowiedź (tylko jedna odpowiedź)
Podążasz za i idziesz w kierunku mojego serca, dziecinko

Rozglądasz się naokoło mnie
Jak rozglądam się naokoło ciebie
Jakbyś przychodziła, bardziej się oddalasz
Jakbym przychodził, bardziej się oddalam

Wo wo wo~ dubbi dubbi dubbi dub dub duru
dub dub dub dub duru oh oh
Wo wo wo~ dubbi dub dubbi dub dub duru 


Nie wiem skąd wcześniej wiedziałaś
Tylko dla ciebie nie byłem w stanie mocno się zamknąć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...