Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 marca 2012

BTOB - Insane 2012 tłumaczenie

BTOB - Szalony

Och och och och och och och dziecinko bez ciebie

Kiedy odprowadziłem cię do domu, to był dom innego faceta
Czułem jakbyś zawsze odrobinę dalej ode mnie odchodziła, kiedy naokoło było wiele osób
Po prostu jak kurczący się duży balon, ochłonęliśmy
Nie mogę schować swojego rozbitego serca
Co poszło nie tak?

Zawsze jest tak samo jak zeszłej nocy - odwracasz się ode mnie
Jestem taki zmęczony sobą, który zawsze się czepia
Ponieważ dla mnie, to zawsze byłaś ty - zawsze ci ufałem
Więc każda noc jest samotna, nieszczęśliwa, męcząca

#Odejdę dla ciebie, więc zacznę cię nienawidzić
Teraz już więcej nie będę się ciebie czepiał
Mam zamiar być lepszy - jest lepiej, jeśli mnie tu nie ma
Zwłaszcza dzisiaj, masz tak wiele sekretów

##Sprawiasz, że oszaleję
Ona sprawia mi tak wiele bólu
Już więcej nie wrócę, chcę cię nienawidzić
(Zawsze udajesz, że nic się nie stało
Czy musiałaś w tej chwili odbierać telefon?)
Sprawiasz, że oszaleję
Ona sprawia mi tak wiele bólu
Już więcej nie wrócę

Każdej nocy ciągle się ode mnie odwracasz
(Wrócić do czasu zanim cię poznałem - teraz powiedz żegnaj)
Chociaż jest ciężko pozwolić ci odejść bez żalu

To jeszcze mnie nie uderzyło o tobie
Obietnice, które złożyliśmy, przeminęły z wiatrem
Jedyne co pozostało, to twoje zimne oczy
Jak nędznik, ciągle tęsknię za twoim uśmiechem
Nienawidzę się za to
Ciągle nie mogę przyjąć do wiadomości, że to koniec dla ciebie i mnie
Chciałbym umrzeć

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Wspomnienia o chwili, kiedy cię pierwszy raz zobaczyłem stały się niewyraźne
Zatrzymała się miłosna huśtawka
Wsiadłem do pociągu, który nigdy nie wróci
Pozwolę ci odejść, pozwolę ci odejść...

Wszystko to wyrzucę, teraz pozwoliłem temu wszystkiemu odejść
Możesz teraz odejść
Nigdy mnie nie szukaj - mimo że moje serce cierpi
Żebym mógł o tobie zapomnieć

#Powtórzenie 
##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...