Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 marca 2012

Donghae, Eunhyuk - Oppa has arrived (2011) tłumaczenie

Drugia piosenka duetu Donghae, Eunhyuk - tym razem coś w stylu dyskotekowym.

Aktualizacja
Pojawiła się japońska wersja MV, którą dorzucam pod spodem.


Donghae, Eunhyuk - Przybył oppa*

Aaa, 1, 2, 3
Witamy na Super Show - zaczynamy
Nazywam się Donghae, poimprezujmy dzisiaj

Rozpalam ogień w twoim sercu, jestem oryginalnym kobieciarzem
Sprawiam, że usuwasz i piszesz, usuwasz i piszesz wiadomość i sprawiam, że się we mnie zakochujesz
Nie próbuj mnie zatrzymać, bo będziesz cierpieć

Tak, dobrze się czuję, biegnijmy całą noc
Kogo spalę w ogniu jakkolwiek będę chciał przez całą noc?
Hej,  nie zabierzesz mnie do odlotowego miasta?
Dziecinko jestem międzynarodowy 1, 2, 3 zaczynamy 

Kiedy jestem na wolności**, każdy krzyczy oppa, oppa
Tokio, Londyn, Nowy Jork, Paryż, oppa, oppa
Jestem taki świetny, jestem taki świetny, imprezuje jak supergwiazda
Gromadzą się wszystkie ładne dziewczyny, jestem tutaj oppa, oppa

Udaje się do miejsca, gdzie jest wiele pięknych dziewczyn (holla)
Idę tam i tu ślicznotko, ślicznotko (holla)
Każdy nazywa/woła mnie oppa, oppa, jestem międzynarodowym oppa
Nie mów mi, żebym szedł do domu, jestem wszystkich oppa

Tak, dobrze się czuję, pobiegamy całą noc?
Czyje serce spalę w ogniu jakkolwiek będę chciał?
Hej,  nie zabierzesz mnie do odlotowego miasta?
Dziecinko jestem międzynarodowy 1, 2, 3 zaczynamy 

x4
Kiedy jestem na wolności, każdy krzyczy oppa, oppa
Tokio, Londyn, Nowy Jork, Paryż, oppa, oppa
Jestem taki świetny, jestem taki świetny, imprezuje jak supergwiazda
Gromadzą się wszystkie ładne dziewczyny, jestem tutaj oppa, oppa

*brat, przyjaciel lub chłopak, w każdym przypadku starszy od dziewczyny
**w sensie - nikt go nie kontroluje, biega samopas

angielskie tłumaczenie pop!gasa

film z naszym tłumaczeniem zrobiony przez Green Mouse



1 komentarz:

  1. Mogłabym się jakoś z tobą skontaktować ... albo proszę napisz do mnie albo na mailu albo na gg ( green-mouse@o2.pl, 4086261)
    Tłumaczenie dobre... Słowa ... wydaje mi się że pasują do klimatu ^.^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...