Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 marca 2012

Brown Eyed Girls - Cleansing Cream 2011 tłumacznenie

Świetny teledysk do świetnej piosenki.


Brown Eyed Girls - Mleczko do demakijażu

To boli, to boli - moje zamknięte serce - bardzo, bardzo
Och moje kochanie, kochanie dziecinko - co zrobię?

Po bawieniu się przez cały dzień jak szalona, zmywam mój gruby makijaż
Czy zapomnę będąc taka?

Wyglądam całkiem nieszczęśliwie, na szczycie moich w połowie zmytych policzków
Na szczycie moich w połowie zmytych ust
Spadające łzy łączą się z mleczkiem do demakijażu


Dlaczego dlaczego dlaczego eonni*?
Wszystko przez noc, dlaczego nie mogę o nim zapomnieć
Dlaczego dlaczego dlaczego eonni?
Z moimi sczerniałymi i rozmazanymi łzami, nie mogę go zapomnieć
I uparcie mówię żegnaj żegnaj

#Co zrobię eonnie? Chcę teraz spać
Ale moje serce ciągle do niego biegnie
Co zrobię eonnie? Nie sądzę, że mogę tak dłużej
Proszę, możesz się ze mną napić? Proszę cię, eonnie

Czy byłaś kiedyś zakochana?
Czy kiedyś naprawdę kochałaś?
Miłość - dla innych jest taka łatwa
Ale dla mnie, jest jak niezmywalny tatuaż
Znowu opróżniam swój kieliszek

Dzisiaj był ten naprawdę świetny facet, który zaprosił mnie na randkę
Ale ciągle spotykam się z nim
Głupio uciekłam z tamtego miejsca
Głupio nie mogłam nic zrobić
Jaki użytek z ładnego makijażu?

Dlaczego dlaczego dlaczego eonni?
(Dlaczego nie mogę przez ten cały czas zapomnieć tego jednego faceta
Niezamierzone wspomnienia zostają usunięte przy dużym oddaleniu
On już o mnie zapomniał)
Dlaczego dlaczego dlaczego eonni?

Z moimi sczerniałymi i rozmazanymi łzami, nie mogę go zapomnieć
I uparcie mówię żegnaj żegnaj
Dlaczego dlaczego dlaczego

#Powtórzenie

Proszę, imprezuj ze mną
Nie chcę jeszcze zmywać swojego makijażu
Proszę cię, eonni

To boli, to boli - moje zamknięte serce - bardzo, bardzo
Och moje kochanie, kochanie dziecinko - co zrobię?

To boli, to boli - moje zamknięte serce - bardzo, bardzo
Och moje kochanie, kochanie dziecinko - co zrobię?

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...