Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 13 kwietnia 2012

B.A.P. feat. Song Ji Eun - Secret love 2012 tłumaczenie

MV, którzy chłopcy samodzielnie nakręcili w programie Tadah it's BAP.


B.A.P. feat. Song Ji Eun - Sekretna miłość

Wiem, że dla nas obojga to nie jest łatwe
Zgadza się stary, ale wiesz co? Co tam?
Czasami po prostu nie obchodzi mnie co inni mówią, stary
Cały czas wszystko szaleje, wiesz?
Nie mam wyboru, pozwól mi tylko zrobić to dla miłości

#Bez niczyjej wiedzy, kocham cię
Bez niczyjej wiedzy, myślę o tobie
To miłość, o której na tym świecie wiemy tylko ty i ja
Cały dzień pamiętam cię
Cały dzień kocham cię

Nawet jeśli jestem w więzieniu, jest w porządku - jeśli tylko mam ciebie, mogę żyć
Na wypadek gdyby ktoś nas rozpoznał, nie możemy swobodnie chodzić ulicami Kangnam
Tylko neony i światła latarni ciemną nocą
Błogosławią naszemu związkowi, sprawiając, że boli moje serce
Przed wieloma osobami, nie mogę się z tobą przywitać albo powiedzieć do ciebie choćby jednego słowa, to sprawia, że jestem niespokojny/zatroskany
Jesteśmy uwięzieni w pudełku nazwanym powodem, bardziej niż w pudełku nazwanym emocje

To uczucie jakbym szedł po lodzie
To uczucie jakbym latał po niebie
Tłucze się moje gorące serce rub dub rub dub miłość

Jesteś gorętsza niż słońce
Jestem zimniejszy niż lód
Ty i ja, nie możemy mówić o tej miłości

#

Nie znasz mnie, nigdy nie nie poznasz
Nie znasz mnie, nigdy nie nie

Ciężko jest rozmawiać z tobą przez telefon, więc codziennie
Sekretnie rozmawiamy przez smsy, kiedy przezornie rozglądam się dokoła
Zamiast mówić "kocham cię", mówię "tęsknię za tobą"
To jest bardziej znajome w naszych rozmowach, dlatego boli mnie serce
Codziennie, jestem chory z miłości do ciebie
Wszędzie, gdzie patrzę widzę ciebie - więc czy wiesz, o ile bardziej za tobą tęsknię?
Nawet jeśli jesteś obok mnie z powodu twojego nasuniętego kapelusza
Nie mogę nawet spojrzeć w twoje oczy - kto będzie znał to uczucie?

To uczucie jakbym szedł po lodzie
To uczucie jakbym latał po niebie
Czy jest to elektryzujące, czy tylko żałosne
Nie mogę powiedzieć, które jest prawdziwe

Jesteś gorętsza niż słońce
Jestem zimniejszy niż lód
Dzisiaj znowu, z wiadomością, którą tylko ty będziesz znać
Z nerwowym uczuciem zmieniam na twitter'ze* swój obecny status

#

Gdziekolwiek pójdziemy, zawsze siedzimy w najdalszym kącie
Cokolwiek robimy, nie możemy nawet zrobić jednego zdjęcia
Co jest w tym takiego ważnego? Jestem obok ciebie
Cokolwiek robimy, nasz wspólny czas jest cenniejszy
Nawet jeśli na chwilę zamkniemy nasze oczy, zostaniemy zaskoczeni
Zdenerwujemy się i przestraszymy, jeśli ktoś odkryje nasz sekret
Co jest w tym takiego ważnego? Jesteś koło mnie
I nasz wspólny czas jest cenniejszy
Wciąż kocham tylko ciebie

Wciąż myślę tylko o tobie
To się nigdy nie zmieni, miłość moja i twoja
Kocham cię bardziej niż siebie
Myślę o tobie więcej niż o sobie
Nikt nie musi wiedzieć, jeśli tylko mam ciebie mogę żyć

*portal społecznościowy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...