Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 24 marca 2012

Baek Ji Young - After a long time 2012 tłumaczenie (Rooftop Prince OST)


Baek Ji Young - Po długim czasie

Rozmowy, które przeprowadzaliśmy, kiedy na siebie patrzyliśmy
Historie, które tylko my znaliśmy
Chyba nie mogę ich wymazać, nie mogę ich wyrzucić, nie mogę ich zapomnieć

Po raz pierwszy od dłuższego czasu, rozglądam się po tych ulicach
Kiedy tylko przechodzę tą ulicą, dobre wspomnienia
Unoszą się w mojej głowie, więc zatrzymuję swój krok

Po długim czasie, jestem w tej chwili tutaj
Ponieważ tęskniłam za tym czasem
Chociaż próbowałam żyć nie wiedząc, ciągle o tym myślałam
Taka właśnie jestem, to ciągle pojawia się przed moimi oczami
Chwile, które razem spędziliśmy, wspomnienia - spadają jak gwiazdy
A jak jest w twoim przypadku?

Ludzie wyglądają tylko szczęśliwie
Wygląda na to, że jestem jedyną, która jest samotna
Próbuję udawać, że nie jestem, ale ciągle o tobie myślę

Po długim czasie, jestem w tej chwili tutaj
Ponieważ tęskniłam za tym czasem
Chociaż próbowałam żyć nie wiedząc, ciągle o tym myślałam
Taka właśnie jestem, to ciągle pojawia się przed moimi oczami
Chwile, które razem spędziliśmy, wspomnienia - spadają jak gwiazdy
Płyną łzy

Jeśli będę tu czekać, czy będę w stanie cię zobaczyć?
Czy będę wtedy w stanie powiedzieć ci, jak się teraz czuję?

Ponieważ tęsknię, ponieważ tęsknię za tobą
Taka właśnie jestem, znam tylko ciebie
Życie bez ciebie sprawia, że jestem pełna żalu o wszystko
Ponieważ cię tutaj nie ma, ponieważ jest tak wiele pustych rzeczy
Dzisiaj znowu tęskniłam za tym miejscem i moje stopy nie ruszą się i wołam cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...