Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 lutego 2012

SHINee - Electric heart 2010


SHINee - Elektryczne serce

Roztapiasz się jak czekoladowy cukierek
Dokładnie w tym momencie jesteś elektrycznym sercem
W tym momencie zatrzymajcie wszystkie swoje oczy
Teraz jestem elektrycznym sercem

Znikają całe znaczenie świata
Ty i ja jesteśmy jedynymi, którzy zostali
Nawet jeśli zablokuje swoje oczy, usta, uszy i wszystko
Twój zapach stanie się silniejszy
Moja miłość jest aktywowana

#Oszaleję od twojego spojrzenia, działania, mówienia
Twoje aroganckie, zarozumiałe podejście
Moje serce czuje jakby miało wybuchnąć
Przesuń się, nie porównuj mnie do innych facetów
Twoje idealne przyciąganie
Będziesz mnie potrzebować
Och, doprowadzasz mnie do szaleństwa

Jest bliżej do strachu niż do niepokoju
Od tego ciągłego drżenia, które wydaje się być snem, ja
Po prostu lubię to uczucie, ty

Odrobinę bliżej
Ale znowu stajesz się odległa
Potem skradniesz moje serce
To drżące serce
Po raz pierwszy mnie prowadzisz
Elektryczne serce

To tajemnicze uczucie
Moje stające się histerycznym pojawienie się (jesteś gotowa?)
Szepcz do mnie, chodź do mnie, och moja dziecinko
Dzisiaj wieczorem w tym rytmie bujaj się, moja damo
Moja miłość jest aktywowana (teraz zaczynamy)

#

Jest bliżej do strachu niż do niepokoju
Nie mów, że to nie od tego
Ciągłe drżenie, które wydaje się być snem
Kradniesz moje serce

#

Oszaleję od tego twojego wspomnienia
Moje serce czuje jakby miało wybuchnąć
Przesuń się, nie porównuj mnie do innych facetów
Twoje idealne przyciąganie
Będziesz mnie potrzebować
Och, doprowadzasz mnie do szaleństwa

angielskie tłumaczenie kimchi hana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...