Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 10 lutego 2012

Kim Heechul - First star 2009 (Loving you a thousand times OST)


Kim Heechul - Pierwsza gwiazda 

Powstrzymywałem się wiele razy 
Patrzyłem tylko na ciebie, której nie mogłem kochać
Ponieważ codziennie myślę o tobie  
Nie mogę robić nic innego 
Tej nocy, kiedy usłyszałem piosenkę zawartą w twoim sercu 
Zniknęły wszystkie przykre wspomnienia i frustracje

(Naprawdę tak jest) kocham cię bardziej niż przedtem 
To wciąż nie jest wystarczające, ale czy możesz mi uwierzyć?
Jesteś moją cenną kobietą (moją kobietą)
Nie wiem jak przetrwać bez ciebie 
W moich oczach, możesz to zobaczyć 
Proszę, miej to na uwadze 
Obiecuję ci na zawsze 

(Naprawdę tak jest) kocham cię bardziej niż przedtem 
To wciąż nie jest wystarczające, ale czy możesz mi uwierzyć?
Jesteś moją cenną kobietą (moją kobietą)
Nie wiem jak przetrwać bez ciebie 
W moich oczach możesz to zobaczyć 
Proszę, miej to na uwadze 
Obiecuję ci na zawsze 

Nawet jeśli świat zawróci i się zmieni, my zostaniemy tacy sami 
Pozostaniemy tacy na zawsze 
Dzisiaj pamiętam 
Bardzo cię kocham 
Nie wiem jak przetrwać bez ciebie 
W moich oczach możesz to zobaczyć 
Proszę, miej to na uwadze 
Kocham tylko ciebie, na zawsze 
Kocham tylko ciebie, na zawsze

angielskie tłumaczenie z zamieszczonego filmiku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...