Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 lutego 2012

Lim Jeong Hee - Filament 2012 tłumaczenie (Wild romance OST)


Lim Jeong Hee - Żarnik
cienki drut znajdujący się wewnątrz żarówki, jest to część, która się żarzy (świeci)

Nawet jeśli jestem z tobą tylko przez jedną minutę, sprawiasz, że się śmieję
Dla mnie jesteś taką właśnie osobą
Przekonaj mnie, żebym poszła z tobą na koniec świata
Co w tym takiego trudnego?
Czuję jakbym była uwięziona sama w ciemnej ścianie
Czy wyjmiesz ból, który jest wewnątrz mnie?

#Na końcu ciemności, jeśli tylko mogę podążać za tym światłem, które świeci na tobie i mnie
Jeśli tylko mogę z tobą iść
Mój miłosny żarnik, podążę za tobą
Jesteś jak puzzle, więc znajdę twój kawałek
Będę za tobą tęsknić, będę cię obejmować
Teraz, czy mnie słyszysz? To jest moje serce?

Cudowna osoba pośród wielu ludzi
Czy wiesz, że to ty?
Czuję jakbym była uwięziona sama w ciemniej ścianie
Czy wyjmiesz ból, który jest wewnątrz mnie?

#

Żyję wewnątrz twoich oczu
Nawet jeśli tego nie powiem, ty już wiesz
1 sekunda, 2 sekundy, na myśl o tobie przychodzą łzy
Ponieważ muszę zawsze na ciebie patrzeć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...