Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 17 lutego 2012

DBSK - Don't cry my lover 2008


DBSK - Nie płacz moje kochanie 

Czy już wszystko ze mną w porządku? 
Oto właśnie mnie pytają 
Wyglądam tak boleśnie, łzy przeciekają mi przez moje palce  
Kiedy spłyną łzy, które oślepiają moje oczy, mogę cię wyraźnie zobaczyć 
Moja miłości nie płacz
Nie wiem 
Czy powinienem zabrać cię ze sobą 
Trzymasz się tak wielu wspomnień 

Zamykam na chwilę oczy, wciąż tak cię kocham 
Powinienem się poddać, ale nie mogę pozwolić ci odejść 
Nauczyłaś mnie jak kochać, jak mogę cię teraz zapomnieć? 

Dziś znów jestem pijany
Dzwonię do ciebie, ale nie odbierasz 
Znów płaczę 
Co powiedzieliśmy? 
Wciąż te nudne słowa 
Nie mogę nawet powiedzieć słowa "przepraszam" 
Co się ze mną stało, nie mogę chwycić marzenia które jest teraz daleko 

#

Miłość na którą czekałaś 
Nie mogę mieć 
Obietnica, która złożyliśmy 
Żeby razem ronić nasze łzy...
Widzę je teraz  

#

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...