Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 16 lutego 2012

CN Blue - Just please (korean ver.) 2009 tłumaczenie

CN Blue - Tylko proszę

Czy wiesz
Ta piosenka jest dla ciebie
Najbardziej niesamowitej dziecinki, ya słuchaj


Tylko proszę, myślę, że miałem smutną miłość
Tylko napraw, rodzaj miłości, której nie mogę chwycić
Miłość, którą sobie uświadomiłem dopiero kiedy się skończyła
Jak głupiec

Piosenka dla ciebie droga panienko, dawno się nie wiedzieliśmy
Dziękuję za pomoc w uświadomieniu sobie ogromu mojej miłości
Nauczyłem się, że myślę o tobie kiedy pada deszcz
I jak się kontrolować
Tego wszystkiego nauczyłem się od ciebie
Dzisiaj zasnąłem znowu myśląc o tobie
Łzy, której zbierają się pod moimi oczami spływają po mojej twarzy, tylko/po prostu dziękuje

Budzę się i wdycham ze skruchą
Wiedziałem, że byłaś zraniona, ale zawsze to ignorowałem
Raniłem cię w ten sposób, ponieważ nie wiedziałem jak kochać

Oczekiwałem, że będę wszystko dostawał
Moja głupia miłość posiniaczyła twoje serce
I twoje łzy nigdy nie wysychały
Ale wtedy tego nie wiedziałem
Tylko raniłem twoją wyczerpaną miłość
Nie słyszysz mnie nawet jeśli cię teraz zawołam, moje zdanie/myśli

x2
Tylko proszę, myślę, że miałem smutną miłość
Tylko napraw, rodzaj miłości, której nie mogę chwycić
Miłość, którą sobie uświadomiłem dopiero kiedy się skończyła
Jak głupiec

Zatrzymam te wszystkie słowa, które do ciebie powiedziałem, 
Uśmiech, który ci pokazałem i moje zaufanie do ciebie
Nie mogę obiecać, że cie zapomnę
Kiedy czas to wszystko rozwiąże, z uśmiechem pozwolę ci odejść 
Tylko proszę moje myśli są prawdziwe

Czy słyszysz?

angielskie tłumaczenie koreanlyric

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...