Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 lutego 2012

Byul - Because it's still you 2012 (Wild romance OST)

Byul - Ponieważ to ciągle ty

Ciągle nie wiesz o moich łzach ukrytych za moją uśmiechniętą twarzą
Pewnie nie wiesz

Czujemy tą samą miłość, ale
Dlaczego tylko ja cierpię?

Nie ma powodu, żebyś się wahał, ale
Dlaczego ciągle wstrząsasz mną, która jest taka słaba?

#Kłamię setki razy dziennie
Mówiąc, że cię nie kocham
Mówiąc, że cię nienawidzę (ale)
Co robić? Nie mogę od ciebie uciec, myślę, że pewnie cię kocham
Ponieważ codziennie jesteś we mnie, codziennie, doprowadzasz mnie do płaczu

Dzisiaj znowu cierpi moje puste serce
Ta samotność, która ciągle się pojawia

Czujemy tą samą miłość, ale
Dlaczego tylko ja cierpię?

Nie ma powodu, żebyś się wahał, ale
Dlaczego ciągle wstrząsasz mną, która jest taka słaba?

#

Chcę cię zapytać
Czy naprawdę będę szczęśliwa, jeśli będę przy tobie?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...